![]() |
hahaha
een hele past niet maar bumper word nog netjes afgewerkt eerst maaris zien of ik er een stukje mee kan testrijden |
Quote:
als je de IC achter je grille zet wel.... |
ja klopt dat zou eventueel kunnen
maar vind het wel gaaf dat de ic int zicht blijft :) |
achter je grille zou je hem ook zien zitten,daarbij staat het gewoon veel netter als je voorbumper heel is.ik vind het persoonlijk zoals het nou zit een beetje cheap-ass fast&furious aftreksel...
(sorry,je moet dit zien als opbouwende kritiek;) ) |
![]() sorry moest hem gewoon ff posten. maar ik zie er geen ic uitsteken hoor ;) |
Quote:
deze is toch ook niet cheap-ass joost :chair: dit is gewoon super gedaan,zo wil ik ze meer zien :thumbup: dat wil je nou toch horen ;) |
dit bedoel ik dus wel;IC is 65cm breed en 45cm hoog en toch is ie niet nadrukkelijk aanwezig....en nog wel bij een mk3,lees:nog minder ruimte. |
Ik zeg, HELEMAAL VET.......
Die wielen zijn ook te vet..... |
Quote:
nee hoor pul dat hoefde ik niet te horen. ik vind die rode idd netter! WEL zichtbaar maar niet TE. |
Quote:
dankje,is mijn auto :tongue: |
top, watvoor motor ligt erin? heb je een foto van de motorruimte ook?
ps sorry voor de topic vervuiling.... |
Quote:
intern aangepaste 1.6 aea,eaton kompressor,kms monopoint,hele rataplan... on-topic maar weer :D |
noem dit niet echt vervuiling alleen die vento is absoluut niet mijn smaak
VW is niet gemaakt om plastic op te plakken en bij de mk3 golf is bumper ook niet heel :) |
hoho niet heel is die van jou,die van mij is licht aangepast om de IC van voldoende lucht te voorzien.das wat anders als met een ketting zaag op je bumper oefenen;):D
:lmao: |
Quote:
Dat komt omdat de motor hier is verwisseld met vijf Hongaren; die hebben geen IC nodig.. :D |
ok prima De Pul
met een kettingzaag nog wel :S |
heb je daar een filmpje van ?? :D
|
Quote:
:crackpipe :drill: :cry: |
Quote:
hahaha, denk dat er gewoon 2 hamsters in een tredmolentje onder de motorkap zitten. Is dat niet dat geval uit die 1e the fast and the furious film? Wat een misbaksel! Die koplampen OMFG! Potje hoogtevrees heeftie ook nog. Terwijl die amerikanen heus wel een geinig mk3tje kunnen bouwen. Als je die letters van de IC afhaalt (ik bedoel, ik schat dat 1/4e van de wereldbevolking meteen ziet dat het een golf is...) ben je de man. En idd, eerst rijden! :D Daarna zie je wel verder denk! |
Vind het wel een mooi ding, dat oranje staat m goed, alleen idd de intercooler.... Maar eerst rijden :D
|
All times are GMT +1. The time now is 15:30. |