![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi allemaal
na een paar weken bouwen en reviseren hier een aantal foto's van me golfje met g60 motortje (corrado) de wielen komen van pedaalemmer vandaan (dank je) heb de motor gereviseerd en overal nieuwe pakkingen tussen motor een mooi kleurtje gegeven motorruimte in oranje gespoten (lekker knallend) ook de abs heb ik van een corrado overgezet grotere intercooler gemonteerd volgends vorige eigenaar zou ie motor zo 200 pk moeten leveren nadat ie bij ngk is getuned hier aantal foto's hoor graag wat jullie ervan vinden groeten manus |
|
||||
|
||||
![]() ik bin su eil ik heb de g in de grill
|
|||
|
|||
![]() haha friesland bobbe
|
|
||||
|
||||
![]() dat wit en oranje is echt een super combi.
|
|||
|
|||
![]() dank je tjaap
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg oranje rolkooi en g logo ook oranje
|
||||
|
||||
![]() ja toffe combi, ik zou nog meer subtiele dingetjes oranje maken.
iets in de wielen (randje ofzo of boutdopjes) en in het interieur misschien ok terug laten komen. of binnenkant van de wielkansten???? zal wel vooruitkomen nu denk.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is ook het eerste wat ik dacht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk gedaan, had alleen geen Golf op de ic gezet.
|
||||
|
||||
![]() Vette golf!!
idd die oranje motorruimte is erg mooi. Ben jaloers op je wielen ![]() complimenten!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo wat een stoere machine zeg. ik verbaas me er ook over hoe gaat dat oranje het doet op je witte auto! Buitenkant helemaal wit laten, spiegelkapjes lekker sportief oranje. En inderdaad die tekst weer even van de intercooler afhalen, dat past er niet zo bij.
|
|||
|
|||
![]() dank je jongens voor je reacties
heeft iemand hier veel verstand van het aansluiten van digifant op me zekering kast??? heb wel een schema van google maar klopt niet helemaal heb 7 draden in me paravan die ik aan moet sluiten maar hoe??? groeten manus |
|
|||
|
|||
![]() Leuk gedaan en mooi dat alles nu helemaal gereviseerd is maar vindt dat oranje niet echt mooi. Ook dat "GOLF" op de intercooler vind ik niet echt wat....
Voor de rest puik man.....
|
||||
|
||||
![]() vind het op zich super,alleen jammer idd van die IC.
en met jammer bedoel ik de montage en dat golf erin.... wieltjes ook nog even overnieuw spuiten,waren bij der prullebak al aardig beschadigd,zo te zien er zo opgegaan?
|
|||
|
|||
![]() ja wielen worden nog gedaan ben nog lang niet klaar met het karretje
heb nog zat te doen aankomende tijd moet ook anders verveelt het weer he ![]() over de ic ben ik nog aan het brainstormen over hoe of wat |
|
||||
|
||||
![]() leuke auto.
ik vind alleen het "GOLF" op de intercooler over the top. vind het oranje al heftig genoeg ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lekker weer netjes zilver spuiten en een "hele" voorbumper ervoor..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind een zichtbare intercooler af en toe wel wat hebben hoor maar je moet geen stoeprandjes raken.
ik zou hem juist ontlakken ipv overspuiten. normaal zijn die dingen toch ook blank?? misschien werkt hij wel slechter als je er een te dikke laag verf op spuit, (ik noem maar iets hoor, ik weet niet of dit echt zo is)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mijn idee.....