![]() |
Ik zou het iig niet doen , geluid hoor je toch t best van voren
|
nooit doen!! gaan je speakers echt van naar de *(!@&(
gewoon lekker zo laten, achterspeakers op de radio... idd alleen als "opvulling" mee laten spelen.. :thumbup: |
Quote:
dus gewone speakers kunnen niet op 2 ohm spelen? zoals subs enz? ik was het ook niet echt van plan, maar sommige zijden dat het beter zou klinken. ik dacht ook altijd dat geluid van voor moest komen, dat achter alleen was voor opvulling of weg kan laten blijkbaar had ik het goed. dan laat ik mijn setje zoals hij is, ik ben al erg tevreden :thumbup: toch zou ik graag puur uit nieuwsgierigheid willen weten waarom ze niet op 2 ohm kunnen halveer je de weerstand verdubbeld in theorie het vermogen, ja toch? zet je de gain dan lager kom je weer uit op het zelfde vermogen. |
Quote:
theoretisch wel, maar je amp zal dit nie leuk vinden... ook trekken de "zwaarste" dan meer vermogen en wordt de vervorming bij de andere set vele malen hoger... ik zou het iig zeker NIET doen....... :screwy: |
Quote:
zoals eerder gezecht ga ik het ook niet doen, maar vind ik de theorie er achter enzo wel interesant. maar als je je sub brugt krijg je ook 2 ohm, dan maakt het niet uit voor je versterker? dat heeft er mee te maken dat je brugt, en niet paralell op 1 kanaal 2 speakers zet? |
correct!
ook is het meestal zo dat bij een 4kanaler kanaal 1&2 voor speakers en 3&4 voor sub :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 02:33. |