![]() |
Quote:
Heb nog wel eentje voor je liggen! |
Beetje ver weg. :(
(musselkanaal is groningen toch?) |
Quote:
Waarom eigenlijk niet, zijn dan toch anders (of anders behandeld)? |
was vandaag van plan om het subframe verder te controlleren, had gisteravond al 1 kant gelast maar was vandaag geen doorkomen aan! lag zo hier en daar 20 tot 30 cm sneeuw! de loods waar ik sleutel ligt in belgiƫ net over de grens bij maastricht en was gewoon niet te berijken!, maar wachten tot het weer wat beter wordt!
|
heb vanavond het subframe aan de bestuurderszijde nagekeken maar dat ziet er ook slecht uit! is nog niet door gerot maar wel erg verroest, ff met de staalborstel erop en meteen wat fertan erop gesmeerd, maar heb dus uiteindelijk een nieuw subframe nodig!
|
vandaag uiteindelijk het subframe dr onder vandaan gehaald! het was te ver heen om nog gelast te worden! nadat ik het had uitgebouwd werd de totale omvang van de roest pas duidelijk! de draagarmbevestiging aan de bestuurderskant had gegarandeerd geen noodstop meer overleeft! deze was voor zeker 80% doorgerot!
moet nu dus op zoek naar een nieuw subframe! |
Staan er genoeg te koop voor weinig op internet :)
|
ik heb "turbo variant" al een pbtje gestuurd ik geloof dat hij dr nog een had, is tenminste kort in de buurt! ff afwachten
|
weet iemand een subframe voor me? liefst omgeving maastricht!
|
Quote:
Dees is in Stokkem, een half uur rijden http://www.kapaza.be/Auto_onderdele...6V_9A_1994.html |
Quote:
is van een corado past dat zonder problemen? zo ja ga ik morgen meteen ff bellen! |
Lees eens enkel posts terug, daar wordt het bevestigd
|
Quote:
idd my bad! was dr weer eens niet bij met mn hoofd!, gebeurt wel vaker helaas! |
Quote:
heb de goede man een berichtje gestuurd, meteen reactie gehad! zsm ff afspreken om op te halen! thanks!! |
ben vanavond het corado subframe gaan halen,gaat er als het goed is komende zaterdag onder!
maar nog ff een vraagje,zijn er nog dingen die ik beter nu kan vervangen nu het frame dronderuit is ik bedoel zo onder het mom van "als je toch bezig bent"? |
Haal je bij de dealer effe een nieuwe set bouten waar het frame mee in de balken zit geschroefd. Nieuwe bouten zijn altijd beter dan gebruikte.
De voorste motorsteun kun je nu ook makkelijk vervangen. Als je het later moet doen, moet je weer opnieuw alles er onder vandaan schroeven. Die dingen kosten via Marktplaats oid ook de wereld niet meer. En ik had ook nog een subframe liggen... in Sittard. Had je in een ander topic al iets laten weten, maar mooi dat je er al een gevonden hebt. :thumbup: |
Quote:
dat van die bouten is idd een goed idee! sorry van dat subframe van jou , maar ik had al een afspraak staan. en voor 30 euro was het zeker de moeite om ff 20 km te rijden. ik vraag me alleen af waarom een corado subframe beter zou zijn dan dat van een golf? ik zie er eigenlijk geen verschil in! (buiten dan dat die van mij doorgerot was!) |
Heb ook een vraagje, is een subframe van een 35i ook gelijk aan dat van corrado, golf mk3 en mk2??
|
Quote:
zou ik eerlijk gezegd niet weten! maar dr zal hier zeker iemand zijn die het weet! |
zo, nadat ik het subframe vrijdag een stevige stoomrijnigingsbeurt had gegeven (180bar bij 94gradenC) moet zeggen dat werkt uitstekend!
heb ik het vrijdag middag opnieuw in de etsprimer gezet en daarna opnieuw in satin black gespoten! ziet er perfect uit! vandaag rond een uur of 10 begonnen met monteren (met een maat van me) en om 11.15 was alles weer rijklaar! ik zal ff kijken of ik wat foto's kan posten binnenkort! |
All times are GMT +1. The time now is 17:53. |