![]() |
treurige zaak, en we hebben er allemaal mee te maken. Niks in je auto laten liggen, dashboard kastje los en de deur open (auto uiteraard voorzien van startonderbreker) is de enige manier om geen schade te hebben...maar da's ook weer onzinnig :(
|
moet zeggen dat het bij m'n jetta (klop klop) erg meevalt tot nu toe.. golf was idd meerdere keren per week, maar nooit schade. meestal wat gekopieerde cd's weg. 1 keer zelfs 2 blikjes cola dien nog achter m'n stoel lagen.... en ja meerdere keren stereo.. complete hoedenplank met speakers nadat ze m'n ruitrubber eruit hadden gesneden.
|
Quote:
En je achterbank naar voren klappen zodat ze kunnen zien dat er niks in je kofferbak ligt. Je zult niet de eerste zijn waarbij ingebroken wordt omdat men denkt dat je wel leuke audio achterin hebt liggen. |
echt kut voor je, vooral die schade bij je slot! heb het zelf ook al drie keer gehad (en dan in een saai dorp) en telkens op dezelfde lompe manier!
als ik er toch ooit een te pakken krijg.....dan had ie nog liever..... |
idd erg k*t, en dan ook nog de schroevendraaier aan de boven kant van de deurklink er tussen rammen, hoe dom moet je tegenwoordig zijn als junk. :confused:
En als ze niet via de deur naar binnen kunnen (zoals bij mijn golf pas geleden) gaan ze wel via de achterklep. het loont zich natuurlijk wel als je als junk een aantal gekopieërde kinder cd's kunne scoren, (in mijn geval). stond toch duidelijk met grote letters K3 op geschreven, je vraagt je af wat ze dáár mee moeten? maar goed, kids worden er niet vrolijk van, en je blijft zelf met de schade zitten. :mad: :mad: |
klootzakken zeg!! bij mij is 1 keer de radio gejat, zonder schade gelukkig. sterkte dude!!!
|
Quote:
polo II heb ook van die leuke driehoeksraampies voor..... Links en rechts ooit al eens moeten vervangen :mad: |
heb net een zijruit gehaald bij de sloop, nu alleen m'n deur weer zien op te lappen.
|
Paar weken terug ook uit mijn Jetta radio/cd speler van minimaal 8 jaar oud gejat.
Gelukkig schade niet erger gemaakt dan het was (ook bij de vorige eigenaar wel eens gebeurd) Je baalt inderdaad enorm als dat gebeurd. Wat ze ook meenemen, het feit alleen al dat iemand anders met z'n tengels aan jouw eigendommen heeft gezeten... |
Quote:
Klopt helemaal..... weet ik helaas uit ervaring te vertellen... |
Hier zijn er gelukkig bijna geen auto inbraken.. Dorp he.. Valt allemaal wel mee hier. Maar het lijkt me echt het ergste dat iemand in je auto heeft gezeten, het idee gewoon.. Wie weet wat voor een rotzooi die nog bij zich droeg (spuiten of zo.. :mad: )
|
als ie een spuit had gehad, had hij nog niet ingebroken.. dat doen ze pas als ze op zijn :p
|
Da's waar.. Misschien een idee om gewoon een spuit bij de klink te bevestigen, hoeven ze niet meer de auto in.. :tongue:
|
dat je in een dorp woont zegt tegenwoordig ook niks meer. er zijn van die junkies die je zelfs nog van de vroegere schooljaren kent, die het op je radio of je speakers en verder van dat gedoe hebben gemunt. 2 straten verderop is bij een vriend van me 3 keer ingebroken, en alle 3 de keren is er niks meegenomen. alleen schade. nu staat er een camera erop gericht vanuit de slaapkamer.
echt rot voor je. ik hoop dat zoiets niet nog eens gebeurd. veel succes |
Blijkbaar bestaat er nog steeds een weelderige handel in gejatte radio's.
Handen eraf hakken verdomme |
Quote:
en dan met een touw om de nek hangen zodat anderen ervan leren of niet :D dan krijgen we bepaalde politicus aan de deur. niet hakken dus |
Het is simpel, nooit een 2e hands radio van een vreemde kopen, via internet of op straat. die zijn 99 van de 100x gejat.
wanneer niemand die radio koopt, levert het gewoon niets op en stopt het jatten simpel toch??? :biggrin: |
tja zo denk ik er in princiepe ook over maar hoe moet iemand die wel eerlijk en oprecht is dan van zijn oude spullen af? gewoon om de bon vragen iig denk ik
maar ja bij de meeste mensen gaat het blijkbaar nog steeds om de centen en dan telt het ineens ff niet ofzo denk.. |
Quote:
En niet eens een remedie! Maat van me had na 4 maanden opknappen en reviseren zijn R5 GT Turbo terug van de spuiter. Deuren niet afgesloten (woonde in Breda-Noord) en toch met een koevoet tussen de deur en de B-stijl gezeten om hem open proberen te krijgen (op 'onze' school in Tilburg, ROC, was toen dagelijks raak daar. Mijn auto was een week daarna de lul) Die was pas ziek! Gebeurde op woensdag terwijl de dinsdag daarop pas de taxatie zou plaatsvinden ivm de All-Risk verzekering..... :mad: |
Quote:
dat is pas klote!! was die renault toevallig een oranje alpine? maar zo was er bij ons in het dorp een gast met die een golf2 met een slechtlopend 1.8t blok erin had gekocht. na veel werk het blok aan de praat gekregen en de rest van de auto afgebouwd (interieur ed). toen pas gaan kijken voor een alarm, afspraak gemaakt voor de inbouw. dezelfde dag nog was zijn golf gejat, later wel gestript terug gevonden (met blok er nog in gelukkig) |
All times are GMT +1. The time now is 04:58. |