![]() |
|
||||
|
||||
![]() stond op vanachtend, en...............
![]() ![]() ![]() Last edited by Tjaap : 15-12-2004 at 10:55. |
|
||||
|
||||
![]() wtf!!! das mooi kut joh!!!
verder nog wat gejat?? sterkte dr mee |
|
||||
|
||||
![]() Das diep triest!! Idd, mis je nog iets van waarde?? Stereootje hangt iig nog!
|
||||
|
||||
![]() ah balen, eerst je slot en dan alsnog je raam.. MAAK EEN KEUZE KUTJUNK!!
|
||||
|
||||
![]() nee, dat niet. er lag niks in alleen maar rotzooi. alleen dat van m'n ruit en vooral m'n deur is kut!
|
|
||||
|
||||
![]() ja, frontje had ik er gewoon uit, achterin liggen wat boxen. maar ja daar gaat die kutjunk niet mee lopen natuurlijk...
|
|
||||
|
||||
![]() wat een ******junk zeg... tik dan alleen het raam in vuile pisvlek
![]() nu zit jij met de ellende.
|
||||
|
||||
![]() precies, je hoeft niet gelijk m'n hele auto te slopen omdat je hoopt een stuiver te vinden in mn auto.
een half jaar geleden was m'n vriendin d'r autootje al aan de beurt... werden we ook niet echt vrolijk van, sindsdien rijdt ze weer op standaard wieldop 13" zooi. Last edited by Tjaap : 15-12-2004 at 11:16. |
|
||||
|
||||
![]() dit is echt kut
![]() ![]() ruit vervangen is zown probleem niet, maar de deur weer netjes maken......... ![]() ![]() ze moeten hard slaan voordat die ruit breekt, wil wel een keer proberen hoe hard wij moeten slaan voordat er bij hun iets breekt, leren ze het misschien een keer af!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() damn.. triest! die Opel ook zeg... ook niemand die het opvalt natuurlijk... :S
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() twee weken geleden bij Miss L. ook dur radio uit de Jetta gestolen
![]() radio boeide me niet eens zo heel erg ... vond het erger dat Gillian's kinderstoeltje vol met glas lag,want ze pakken bij een 4-deurs Jetta wel het achterste ruitje. |
|
||||
|
||||
![]() oudere mk2 kopen, dan pakken ze het triangel ruitje voor... ask me how i know
![]()
|
||||
|
||||
![]() Klote voor je zeg!!
Waar woon je dan? Balen van je deur, lelijke schade! |
|
||||
|
||||
![]() Dat er ingebroken wordt in je auto is al ongelofelijk klote, maar dan ook nog eens op een onprofessionele manier...das helemaal vervelend (ivm schades).
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, haha. gelijk maar allemaal eruit gehaald... zelfs de vochtvreter (mn auto is beetje vochtig afentoe) was uitelkaar gehaald, want misschien zit daar nog een 2-eurocentmuntstuk in!! stel je voor... |
|
||||
|
||||
![]() ben je lekker klaar mee ja
![]() en inderdaad, dat glas vind je over 5 jaar nog terug in je auto
|
||||
|
||||
![]() Quote:
godverd*** idd allemaal glas in dat zitje, er komt een moment dat je zo'n iemand toch op heterdaad betrapt. ben echt bang dat diegene dat toch niet zal overleven... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja precies, dat scheelt in ieder geval een halve vierkantemeter glas en moeite, maar m'n ruit (een stukje metaal met nog wat blokjes glas) is er al uit en ga maar weer 'ns naar de sloop.. die deur maar effe terug timmeren tijdelijk. je spreekt vast uit ervaring als echte R'dammer. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja zeg maar gerust LOMPE manier. waar ik eerst woonde, in het centrum van R'dam, gebeurde het bijna dagelijks, en dat meen ik echt. maar m'n auto kwam er altijd bijna schadeloos vanaf. Het is immers, en de echte golfkenners zullen het weten, geen moeite om zo'n golfie2 open te krijgen. de ervaring die ik heb opgedaan in het centrum heeft er wel toe geleid dat ik nix, maar dan ook echt nix van waarde in mn auto laat liggen. 1 keer had zo'n pisjunk zelfs wat stuivers en dubbeltjes uit mijn asbak gehaald (zat wat as aan, maar nog lomper het was 2003 (eurotijdperk) en het waren dubbeltjes en stuivers uit het gulden tijdperk?!?!? ben je dan ver gezakt als junk? andere keer mijn golfboekie (handleiding) meegenomen, wtf moet je daar nou mee? |
|
||||
|
||||
![]() Dude sterkte, bij mij was de junk ook slimmer gelukkig. Deze is echt lomp!
|