![]() |
wtf....
Heb je meer foto's Jasper? |
lekker... mooie kleur , dat jaegermeister oranje..
Greetz damien |
handige vent he die jasper....
|
nee ik heb er geen foto´s van jarno zelf misschien wel !
o ja graag gedaan jarno ! |
Gaat ik es proberen
|
Jasperrrr kan jij ze groot maken????
|
Quote:
tuurlijk kan je zelf ook wel joh [img] dan de code [ /img ] |
anders open je even een threat over je auto´s jarno !!
is misschien wel leuk ! volgende week probeer ik ff langs te komen bij je ! druk druk groeten |
Is heel toevallig. Heb vorige week een Golf 1 GTI gekocht.
Hij gaat volgende week naar de spuiter. Raad eens welke kleur dat er doorsproken is met de spuiter :D Juist.........................................jaeg ermeister oranje. Voor de rest 4 cm verlaagd. C2 velgen eronder. Dik blokkie ligt eral in, dus dat is mzzel. Ik hoop dat hij voor BITBURG klaar is. (mei) En dan..........sjonny-tour-deluxe OOOYEEEAAAHHHHH :cool: :cool: :cool: |
Mooie golf!! Hoeveel pk's heeft die 16v nou met die webers??
|
160 pk echtte en een super koppel alles of niets..
|
Ik zit ook te denken om webers op mijn 16v blokkie te zetten. Maar blijf je daar niet mee aan het afstellen?
|
ja das waar mooi voor de show maar niet echt praktisch verbruik is ook erg hoog ik rij denk ik 1op6 wel planken dan he
|
Quote:
Dit golfje staat toch te koop ?? Of heeft iemand m gekocht ? |
ik heb alles te koop bied maar geld ....
|
Quote:
Ja psies.............kwam m tegen op een verkoopsite :D Vind m helemaal super, hij zit alleen boven mijn budget ben ik bang ;) |
heeft iemand toevallig een kleur nr van de kleur j.m. oranje van de zomer gaat de caddy 1van de vrouw ook in deze kleur alvast bedankt!!!!!!
|
Nice color!!
|
das ier wel erg offtopic aan thet gaan he
gaat ier over projectje ergens op pag 1 hehe :D gaat heel schoon zijn zal een fan zijn fatboy :) |
All times are GMT +1. The time now is 02:37. |