![]() |
|
|||
|
|||
![]() heb nog maar net dit forum ontdekt en dacht ik zal mijn project hier ook eens plaatsen :biggrin:
de basis is een golf 1 1.4 automatic van '79 de bedoeling was om auto zwart te maken met alles in chroom. maar naargelang de werken vorderden en ik steeds meer stukken vond kwam ik plots op een gti motor en van daaruit , zijn de plannen verandert. auto wordt nu beetje voor circuit gezet ![]() wat al gedaan is: nieuwe wielkassen ingelast volledig nieuwe voorkant moeten plaatsen 1.4 motor eruit en 1.8 gti 8v erin manuele boite + 3 pedalen geplaatst wat veranderd is aan motor: 1.8 gti 8v webers geplaatst (40ers) schrick nokkenas 296° cullase geflowed en in en uitgangen gepolierd stravere klepveren volledige supersprint uitlaat met 4-2-1 spaghetti een facet benzinepomp wat nog moet gebeuren: buitenkant verder afwerken (beetje schuren) binnen en buitenkant herlakken in het oranje van jaegermeister ...... ![]() ![]() dit is de verf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf man! Die supersprint gaat lekker klinken!
ga je het dak ook zo doen? |
|
||||
|
||||
![]() ziet er lekker uit onder het kappie!
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() @ evilnyntje: thx voor die pic zocht al een eindje maar von hem nie
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ff een vraagje. Ik zie dat jij dat "schot" in de motorruimte weg hebt gehaald waar je chassisnummer in staat. Ik neem aan dat jij dat nummer ergens anders in geslagen hebt. Waar heb je het in geslagen en heb je dat opgegeven bij het RDW. (denk het wel) Of gebruik je de auto alleen nog maar voor op het circuit?
Maar verder ziet het er al strak uit.
|
||||
|
||||
![]() Tis een belg, die kennen geen RDW.
Nijs project ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey mijn auto is van bj 79 dus staat het chassisnr nog in de veerpoot ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Fatboy, succes met je project
|
||||
|
||||
![]() Something like this!?!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze dan???
|
|||
|
|||
![]() de auto komt op ats classic 7j en 8j in 13 duim in het wit
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf project man!!!
succes er mee!! plannen klinken heeeerlijk!! en foto`s blijven posten natuurlijk!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleeen een set in 7 j rondom .. 2 Zijn in de rare maat et 14,5 en erg zeldzaam Kijk naar de linker 2 velgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeee fatboy, de weg naar dit forum ook gevonden ja :p
![]() ![]() dit wordt inderdaad een pracht van een wagen, heb hem al een paar keer in het echt gezien, en fatboy doet nooit geen half werk groeten |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Deze is prachtig...!!!! We zullen nog wel zij aan zij rijden over het circuit de croix éé!!!! Groetjes Arne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hey vanwaar ben je en kun je de prijs eens doormailen ---> juandierckens691@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() word echt een stoere wagen man...
in delft heb ik ooit eens een type 2 jager gezien zag er stoer uit maar geen type 1 natuurlijk... succes...
|
|||
|
|||
![]() je kan ook gewoon oranje zeggen .....jeeeger maijster???dis die van mijn..
|
|
||||
|
||||
![]()