![]() |
Dank voor de complimenten...
Helaas de laatste tijd er weinig geld/tijd voor gehad, net samen gaan wonen enzo, maar er komt langzaam weer een beetje lucht zeg maar :D Maar goed, ik ga dus zaterdag wel kijken of ik het op de een of andere manier los kan krijgen... EDIT: Lees dus net op het cabrioforum dat om het lijstje rond het "driehoeksruitje" eruit te krijgen, het ruitje eruitgehaald moet worden... is dat zo simpel als het ruitje van binnenuit naar buiten drukken? |
We pingelen gewoon dat ruitje in chris :)
We zulle wel es ff kieke zaterdag |
Ik heb net nog een cabrio ruitchroomlijst setje met rubbers gedemonteerd. Iemand interesse? Compleet en goed.
|
heb net ff in etka gekeken, maar hoe het er daar uitziet zit her erin geklikt...
|
Heb het er niet 10 min geleden afgehaald, dus kan je zeggen: de alu (chroom) strip zit op het metaal van de deur geklemd en in de strip vallen dan weer de rubbers.
|
en hoe zit dat dan bij de 3-hoeksruitjes?? Ruitje eruit??? Van binnenuit naar buiten drukken??
ps. stijn, zou je misschien je setje vast willen houden tot en met dit weekend? Als dit niks is, kan ik misschien met jou nog ff onderhandelen...... :D |
Is goed Chris. Je moet de ruitgeleider los maken boven en onderin de deur zodat je hem weg kunt scharnieren, dan kun je het hoekruitje er met rubber en al zo uit pakken. Is er echt niet uit te drukken in ieder geval, tenzijn je de ruit stukslaat dan is het zo gedaan.
|
thanks Stijn!
ff kijken hoeveel geduld marco en ik morgen hebben :D |
ik heb de tijd, komt goed :)
|
Quote:
wa moet dat setje kosten en waar ergens woon je. mvg franklin |
We hebben de strips er vanmiddag uit gekregen. Als je even met beleid te werk gaat dan is het goed te doen. Nu we weten hoe het zit gaan we ze binnekort monteren.
Stijn, weet jij toevallig of je die ruitgeleider er ook helemaal uit kunt krijgen?? We konden hem alleen naar achteren scharnieren. 2 boutjes in de deur, 1tje onderaan de geleider en 1tje achter het deurpaneel zeg maar. Vervolgens nog 1 schroefje bovenaan. Zit er misschien nog ergens een schroefje? |
@ Stijn, je mag jou setje in de verkoop doen :wink:"
Setje zag er nog erg netjes uit, maar idd, die ruitgeleider kregen we er niet echt goed los, dus ook niet het raampje eruit... maar de strippies liggen hier :D |
Ben niet zo'n cabrio kenner maar bij Golf 1 zit er een bout onderin, schroef bovenin en midden achter het deurpaneel een popnagel(!).
Franklin, ik stuur je een PB |
aha....het zal die popnagel geweest zijn :D Ik zal het bij mij eens rustig los gaan halen volgende week :D
|
All times are GMT +1. The time now is 03:34. |