![]() |
|
||||
|
||||
![]() Sommige cabrio's hebben in de rubbers van de zijruiten een chrome strippie zitten. Weet iemand hoe dit vast zit? Ga namelijk bij iemand kijken voor deze stripjes, maar moet ze zelf van de auto afhalen. Kan ik deze er gewoon uit het rubber "wippen" ??
|
|
|||
|
|||
![]() zitten die er bij jou niet in dan? d8 dat jij ze ook had, of heb jij dan een sportline ofzo? is wel een must he
![]() ik kan als ik thuis ben wel ff in edgar kijken anders... Last edited by MellyVille : 12-01-2005 at 09:05. |
|
||||
|
||||
![]() Zitten er bij mij niet in, maar staan erg hoog op mijn verlanglijstje
![]() Maar hoe zitten deze gemonteerd dan? |
|
|||
|
|||
![]() Die zitten vast tussen het rubber en het metaal van de deur. Je krijgt ze er vaak moeilijk in en uit.
|
||||
|
||||
![]() Als ze d'r maar uit kunnen...... opnieuw erin zien we dan wel weer :p
|
|
|||
|
|||
![]() Er uit kan altijd natuurlijk. Tis alleen de vraag of de rubbers ook heel moeten blijven en of de ruit heel moet blijven. Heb laatst een setje op de sloop gehaald voor een "normale" golf 1. Daar heb ik de ruit ingetikt. (ruit zat al een barst in) Dus zo'n setje had ik er binnen 2 min uit. Maar als alles heel moet blijven, ben je er nog wel even mee bezig.
En als je ze er bij jezelf weer inzet had ik wel een nieuw setje rubbers genomen.
|
||||
|
||||
![]() rubbers zijn in niet al te beste staat.....dus als ik de rubbers laat zitten, heb ik ze er zo uit?
|
|
|||
|
|||
![]() Dan nog wordt het nog moeilijk. Je moet de rubbers er wel uit halen voordat je de chromen lijst er uit kunt halen. Tis dan vaak de vraag of je de rubbers weer waterdicht terug kunt plaatsen.
|
||||
|
||||
![]() hmm...word nog leuk om dat er "ff" uit te halen dus
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ach gewoon proberen joh. En als het niet lukt is er vaak altijd wel iemand die je kent die het wel kan.
|
||||
|
||||
![]() Jep...... tis alleen 100 km van huis waar ik die dingen ga halen
![]() MARCO!!! Ga je mee zaterdag middag :p |
|
|||
|
|||
![]() Wrom zeg je niet tegen die kerl waar je ze gaat kopen dat hij ze er zelf uit haalt. Geef je hem een tientje extra. Zit je ook niet met dat gezeik. Of je laat het hem daarna opsturen. Nog makkelijker.
|
|||
|
|||
![]() @chris: sorry, kan ff niet in etka kijken, kom vanmiddag nie meer thuis...
|
|
||||
|
||||
![]() heb met die kerel een heel net prijsje afgesproken
![]() Die 100 km heen en 100 terug zit ik niet mee, lang leve de lease auto ![]() Vandaar dat ik vantevoren graag wat info zoek.... |
|
|||
|
|||
![]() aha okeej, wat voor een prijs moet je er voor betalen als ik vragen mag? Heb laatst voor een setje chroom op de deuren (dus 6 stuks) en chroom voor de ramen 20 euro betaald. Geheel compleet en in goede staat.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
regel mij ook even zo'n setje als je wilt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vragen mag altijd....... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He Christiaan,
Even heel wat anders: Ik vind dat je een hele fijne cabrio hebt !!!! Nice Style................................ Grtz...................... LRR
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry, dat setje was 1 malig.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik sluit me volledig bij LRR aan, echt een beauty!