![]() |
wil NIET beweren dat ze het zelfde blijven... Maar ik betwijfel dat het verschil zo groot is, dat het niet verwaarloosbaar zou zijn.
|
Als ik van de T3's uitga, als ik me niet vergis hebben die een andere visco dan de golfjes namelijk een binnenin en golfjes buitenkant, is het als je een syncro wilt gaan kopen ook enorm belangrijk te letten op dezelfde banden. Dus bandenmerk, maat etc. Als je het goed wilt doen zou je zelfs om de 5000 km de banden elke keer diagonaal moeten wisselen zodat ook de profielslijtage gelijk blijft. Minimaal zou eigenlijk dus niet eens mogen wil je lang van je visco genieten... een nieuwe kost als ruildeel maar een 400 euro (:D) maar de schade die je zou kunnen veroorzaken kan je veel meer kosten...maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden ????
|
domme uitvinding dan... ;) :p toch lijkt het me allemaal wel meevallen... maja, 4x dezelfde breedte velgen en even brede banden geeft toch het mooiste plaatje meestal.. gewoon zorgen dat ze achter breder staan...
|
In tegenstelling tot wat ik eerst dacht zou ik gezien de vervormingen die er op moeten treden niet met een gerust hart 200 kmh met dit soort velg/band combinatie rijden.
Diagonaal wisselen van banden kan helaas niet meer ivm de draairichting van radiaalbanden. |
All times are GMT +1. The time now is 13:19. |