![]() |
ja altijd, is gewoon origineel.
Dit weet ik 10000% zeker omdat de auto altijd in ons bezit is geweest en nooit eerder uit elkaar is geweest. Zit nog steeds de originele oliepomp in. Dus blijkbaar hoort dit zo. Bij de vr6 zit ie maar een paar mm van de carterpan af. |
motorbok gekocht, leek me wel handig :)
Wie kan me zeggen welk slangen/pijpjes er missen? |
Heb een luchtfilterbak en slangen gevonden.
Nu op zoek naar de waterslangen. Vermoed dat het blok een KR is, spinnekop, warmloopregelaar, zijn van een kr. |
Enne al meer uitgevonden van dit blok?
Zo te zien zijn die injectie onderdelen inderdaad van een KR |
Zag dat er stalen koppakking op zit.
Ben nog op zoek naar wat waterslangen, verders een beetje het forum in de gaten houden voor spullen enzo. Ben er nog niet helemaal uit of ik Ke-jet of k-jet wil gebruiken. Beide hebben de voor en nadelen, maar ik neig naar ke ivm het nieuwe model zekeringkast en draaien op euro95. |
Ben bang dat deze klus niet voortgezet wordt.
Het blok ligt al een jaar in de schuur en doe er eigenlijk niks mee. Ombouw die er eerder aan zou kom is naar TD(I) en dat pas als de RP kapot loopt maar zelfs dat gaat niet snel gebeuren.. |
Vandaag de kop eraf gehad. zuiger3 een hap uit de rand aan de inlaatkant. Je kijkt tegen de zuigerveer aan. zuiger4 wit en broos aan de inlaatkant.
Injectorbehuizen van cil 2 en 3 gescheurd en stukken verdwenen.. kop heeft een inlaat-as welke afgezaagd lijkt te zijn aan het einde. (voorheen een uitlaatas?) en heeft een verstelbaar tandwiel.. :rolleyes: zuigerwanden zijn wel fris, geen (voelbare) plekken/randen. niet best zo bij elkaar! Leuk voor onderdelen. |
All times are GMT +1. The time now is 00:32. |