![]() |
Quote:
dat gaat die goede kant op dan. Wel tevreden over het herstel? |
Ja ziet wel gaaf uit he! Mijne vanaaf naar willem brengen ben benieuwd..
|
golf 2 tellerbak gebruikt?
|
Quote:
heb die van de golf 3 gebruikt. Dan klopt werkt de mfa gewoon helemaal naar behoren. Bij me vorige project had ik die van de golf 2 gebruikt maar heb ik de toerenteller nooit werkend gekregen |
gisteren me oz velgjes gemonteerd, schroefsetje omlaag gedraaid en de 16v lip gemonteerd. :)
![]() Vandaag ook op de meeting geweest van vw club charly's was heel goed te doen. ![]() |
Staat er tof bij! Lijkt super hè, zo zonder wielranden, etc...maar met 16V lip.
|
Quote:
ja vond het zelf ook erg geslaagd. Heb ze wel liggen de wielranden maar ga ze er niet meer opzetten. |
Ik had even een kort vraagje over de Ontsteking: zit de ontsteking vast met het linker boutje in het bovenste of onderste gaatje van de kop? voor de timing van mijn eigen motor van levensbelang ;)
|
Staat er mooi bij hoor tim!
|
Netjes hoor!
|
Quote:
je hebt pb :thumbup: |
Quote:
Quote:
thanx jongens :) |
gaaf ding zo,wat je zegt die randen er niet meer op:thumbup:
|
staaat er netjesss bij hoor tim :thumbup:
|
het was maar weer eens tijd voor een update. Heb een setje nokkenassen gekocht compleet met computer met chip afgesteld door jd engineering. De Auto had de zelfde modificaties als die van mij dus de chip zou aardig moeten werken. Het zijn de CAT CAMS 283/279 VW 16V SET, 7661221. Dit zijn de scherpste nokkenassen die gebruikt kunnen worden met de standaard cilinderkop.
De asje op de keuken tafel haha ![]() De oude uitdraai van het blok waar ze uitkomen. ![]() |
Nice!
|
Lekker bezig Tim! Deze week dump ik die koppelingskabel wel ff Gr.
|
Vw fest ook mee timmetje?
En vet vet hoor lig het er al allemaal onder of lig t nog op de keukentafel:p |
Dat zijn mooie waardes Tim, ik ben benieuwd hoe het rijdt.
|
Quote:
oke thanx man. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 09:28. |