![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() na lang te twijfelen toch maar besloten om me mk2 vr6 te slopen. Casco was niet super meer en wou toch het gti gevoel weer wat terug. Vr6 is een super lekker blokje maar toch was zwaar in de neus van een golf 2. Dus me daily moet er weer aan geloven zit namelijk nog maar 2 maanden een 2.0 8v agg blokje in.
![]() ![]() ![]() Last edited by tim 16v : 14-08-2012 at 21:57. |
#2
|
||||
|
||||
![]() en nog een paar plaatjes van het nieuwe blok
![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by tim 16v : 24-05-2012 at 16:05. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Gaaf
![]()
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#4
|
||||
|
||||
![]() Goeie combo .. een Golf2 + ABF
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() zeker gaaf......
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Abf
![]() Wat voor merk spruitstuk zit er op het abf blok van de foto? Op de foto lijkt het wel of de 2 uiteindelijk niet meer samenkomen maar apart naar achter gaan ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Ah, hier had je dus de luchtfilterbox en inlaatslang voor nodig.
Leuk project! Gr. Pim |
#8
|
||||
|
||||
![]() Je kon het niet laten hé, ik wist het wel!
![]()
__________________
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 |
#9
|
||||
|
||||
![]() wil ik ookkkkkkkkkkkkkkkkkk
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Ik ook wel, moet alleen nog een golf 2 zoeken
![]() Maar, succes met het weer ombouwen en hou ons op de hoogte he.
__________________
Seat Exeo ST 2.0TDI Style 2013
|
#11
|
|||
|
|||
![]() heej tim dat is nog rap geregeld
![]() succes met overbouwen maar dat gaat vast wel lukken ![]() gr marvin
__________________
Project: Golf1 gti '78 |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep dit paste gewoon zo goed. Heb ik bij me vorige abf mk2 ook gedaan ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is gewoon een supersprint. komt nog een stukje achter. Maar de pakkingen tegen de kop zijn nog maar een paar duizend km oud. En die kosten 40 euro dus maar gewoon compleet het blok eruit gehaald met spruitstuk eraan vast |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
begon toch weer te kriebelen haha |
#15
|
||||
|
||||
![]() zodra het vr6 casco weg is kan het feest beginnen. Heb voor het gemak maar gekozen voor een mechanische koppeling bediening. Heb alles nog liggen voor de hydrau ombouw maar toch wat meer werk.
![]() en de velgjes ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() gaaf een abf in een golf 2, ben zelf ook bezig om er 1 op te bouwen voor me vriendin d'r auto.
zou persoonlijk wel een hydraulische koppeling erin maken, iets meer werk maar wel dubbel en dwars waard. succes, ik hou 'm in de gaten! |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb nu al met beide gereden. En met een originele koppeling is het verschil niet te merken. Mits die niet oud en versleten is. Want daar gaat een koppeling juist zwaar van. Loopt echt geweldig een abf in een golf 2 ![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]() gisteren met het mooie weer het interieur leeg gehaald. En al het isolatie materiaal eruit verwijdert. Alles redelijk schoongemaakt. Dit omdat ik in de toekomst met alleen 2 kuipstoelen wil rijden en met alleen deur panelen.
![]() ![]() alles ziet er nog heel netjes uit voor een auto van 25 jaar oud. Tapijt zit er ook voorlopig terug in. Heb het oude wel vervangen voor een wat meer hoogpolig uit een latere golf . ![]() Last edited by tim 16v : 28-05-2012 at 08:25. |
#19
|
|||
|
|||
![]() Hop tim hop tim bijna af
![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit allemaal, en weet uit ervaring dat het inderdaad super loopt in een type 2.
Vraagje, Het mechanische koppelingsheveltje dat je gebruikt, waar heb jij deze vanaf? en het (alu?) klosje dat je gebruikt, waar vind je zoiets? Grtz! |