![]() |
wie heeft de rolingshots gemaakt vanuit de Golf/vento variant op de snelweg wil de mijne graag zien :D...
|
vanwege een dikke kater en een lief poesje ;) ; NOT present...
|
Quote:
Thanks dude :) waar was je kameraadje met zijn groene GLS eigenlijk? Heb m niet zien staan :confused: BTW: Heb je toevallig nog meer foto's ervan gemaakt? Wil die dan wel graag hebben :) Quote:
Mooie foto's Niels :D Heb je m voor mij misschien ook in t groot? Zag je op de terugweg nog voorbij stevelen. Hebben we je nog ff geflitst. Komt binnenkort online ;) ---------------------------------------------------------------------- Anyway, Nogmaals: Geweldige meeting met veel kwalitatief hoogstaande oldies :) Verder heb ik de vrijdag en zaterdag ook heerlijk genoten van het weer en de camping. Alleen K v/d B dat m'n auto constant weer onder t stuifzand kwam te zitten :( Maarja, de eerste 2 pagina's (watergekoeld) van Retro mania staan reeds op www.watercooled.nl, en ik hoop morgen de luchtgekoelde VW's en de Audi's erop te kwakken :cool: Verder nog ff een leuke fotoshoot gedaan van de Jet :) ![]() Have fun |
t Was voor mij weer een hele lange tijd geleden dat ik op een meeting was. Maar ik heb geweldig genoten. t Begint toch weer te kriebelen, dus misschien maar weer es op zoek naar een mooie pre '80-er.....
|
pics staan ook op www.trunksociety.com onder pictures
|
![]() Zonder For Sale sign . Bedankt Melly ;) |
blijft een superding Gert!
maare ik had het plaatje geschoten he.... :tongue: mijn bod blijft staan he..... :tongue: |
Quote:
Hahahahahaha is in scene gezet. is mijn vriendin. ;). Maar klopt leuke foto :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook maar ff een paar fotows erop gezet! Die rode en grijze Rocco 1:woowoo: @ Sponze, heb de foto's op watercooled.nl gezien, ziet er top uit! Complimenteer de vrouw maar voor de foto's! Enne nog bedankt voor t assisteren tijdens t inhalen :hug: ging mooi. |
Niemand wat meer foto's van de Santana? Dat valt me weer tegen:(
|
Quote:
Nee, niet van de santana, wel van die andere "eenzame" :) ![]() |
Quote:
hij had andere plannen gemaakt :confused: :chair: hoe dom kan je zijn he? :) |
Quote:
Tjaap heeft de foto's gemaakt, maar aangezien hij geen internet heeft zal het wel duren eer ze online staan |
Quote:
niet iemand die ze effe bij hem kan scoren en kan uploaden? |
Meer foto's in het album.. wil je ergens de grote versie van stuur maar ff een mailtje.... |
Zoek de verschillen:
:D |
@ Sponze: er staat nog 1 foto van de achterkant in de gallery, als je ze wilt zonder volksforum in het rechtsonder moet je maar een pb sturen ;)
froggy was er niet met zijn jetta, had toegezegd om te gaan eten op de middag maar was vergeten dat het retro was, snap alleen niet goed hoe je dat kan vergeten ;) :) |
Quote:
1. de bloemetjes in de berm 2..... |
Ik zie eigenlijk vrij weinig overeenkomsten :D
|
Smalle as zou die kever van Rob ook niet misstaan!
|
All times are GMT +1. The time now is 10:17. |