![]() |
hé,
jetta meister, nou dat ben ik ook helemaal niet meer van plan nou om de JET weg te doen, ben nog steeds wat aant rond kijken voor velgen, [iedereen rijd ermee maar ik vind it toch echt super] :D misschien komen der toch wel BBS rm's onder vind it gewoon chiq staan. ![]() en heb trouwens nou ook een setje F&I C-stijl stickers gekocht bij okke, die moeten er ook nog op voor de zomer. zodra die erop zitten komen er foto's :D groete |
Hoihoi!
Ook welkom hier! :thumbup: En over het interieur...werd laatst nog door iemand gezegd dat het een "wijven" interieur is...wist diegene zeker niet dat ik een meid ben :tongue: Ik vind het persoonlijk juist een gaaf interieur!Vooral met die emblemen in de voorstoelen ;) |
Quote:
Kun je niet beter wachten tot ie overgespoten is? Ik heb ook nog een setje stickers(origineel)met dat doel |
Waar rijdt deze auto nu rond? Heb zojuist namelijk een zwarte Jetta 2 hier in Sittard gezien met Fire and Ice sticker op de C-stijl...
|
reed in dokkum rond de laatste tijd ...maar hij stond ook op marktplaats
dus kan best zijn dat ie in het zuiden rijd mijn grijze wob is ook naar het zuiden gegaan komt een 20vt in volgens de man |
Nice Jetta Als Ie In Hetzuiden Rijdt Gaan Wij Hem Wel Spotten
|
Ik ben ook eigenaar geweest, voor dat die jonge uit dokkum uhm heeft gekocht, ik zou nu eigenlijk ook wel willen weten waar die nu rondrijd :)
dus als iemand it precies weet, zou je het dan hier even willen melden :thumbup: vind het namelijk wel leuk om te weten waar m'n ex-Jetta nu omtoerd :D Groeten |
Quote:
Als het de auto was die ik vandaag zag is ie in goede staat. Auto zag er netjes en schoon uit en klonk goed. |
All times are GMT +1. The time now is 01:49. |