![]() |
Volgende week dinsdag gaat ie voor de APK :clap:
Afwachten hoe dat gaat uitpakken. Het is tenslotte wel een 20jaar oude bak :D Vandaag nog even nieuwe kentekenplaten met luxe letters erop gezet. Staat net ff netter ;) |
Goed om te zien dat deze wagen een goeie nieuwe eigenaar heeft gekregen, en niet op de sloop is belandt :thumbup:
|
inderdaad, ik had hem bijna weggebracht! LOL! :D
|
En ja hoor, Net voor de APK barste er vanmiddag een koelslang :mad:
Het is de slang van de waterpomp die aftakt naar de warmtewisselaar en ook naar de cil.kop. Was trouwens ook aardig aan gebeund :rolleyes: Dealer ff gebelt. "nee meneer, die hebben we niet op voorraad, die moet besteld worden. Hij kost €57 euro. Dan hebben we hem morgenochtend in huis. mmm :rolleyes: Ik even naar de sloperij geweest en daar stond een golf 3 diesel. Met ook zo,n slangetje erop :D " hee chef!!, Wat kost dit slangetje??? Ah neem maar mee joh :thumbup: Ik even wat verder sneupen op de sloperij en toen zag ik een golf 2 vol met zooi en onderdelen. Waarvan veel tellerklokken. En daar lag ook 1 tussen van een type 2 GTI G60-16V tot 260km/u :) Die dus ook maar meegenomen. Ach, en dat voor een tienje :screwy: Maar goed. Ben nu bezig het slangetje erop te zetten. Dus alles is weer opgelost. En binnenkort maar even de tellerklok ombouwen ;) Dieseltoerenteller en 16V snelheids meter. Hoop dat het werkt. |
klopt je snelheids aanduiding dan nog wel??? :P
|
Quote:
Beide snelheids meters hebben de code 950. Dus inwendig zijn ze gelijk. |
Vandaag ook even de anti-inbraak plaatjes weer gemonteerd. Bij verkoop zijn ze eraf gehaald. maar ik heb dezelfde weer terug. Na veel zeuren heeft Arjen ze opgestuurd.
Bedankt ArjenE :D :thumbup: |
Graag gedaan hoor! ;) al hadden ze 1,2,3 op mn cabbie gepast had je ze niet gehad! :D
|
De Golf GTD-i staat inmiddels bi de garage voor apk :rock:
Morgen maar even in de g60 naar het werk. Wordt dus morgenochtend eerst een klein stukje fietsen :D Aangezien de G60 altijd in een loods staat. Ben benieuwd of ie in 1x wordt goedgekeurd. :rolleyes: |
Vanmiddag een telefoontje. En de uitslag is :D
Vervaldatum APK 10-07-2009 In 1x goedgekeurd :thumbup: kreeg nog een complimenten van de keurmeester :) Technisch in goede staat,alleen had hij wel door dat het geen 40KW blok was dat er in ligt :D :D Motor zag er wel netjes uit. Verderhad hij alleen wat problemen om op de brug te komen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
:thumbup:
Dan maar veel plezierige km's met de TD! :) |
en waar blijft de photoshoot nu hij weer helemaal "af" is? :D
|
Haha, Ik maak dit weekend wel even een paar mooie foto,s.
Het weer moet ook ff meezitten ;) Verder zit ik erover na te denken om de einddemper te vervangen voor 1 van een golf G60. Ik heb namelijk de originele van mijn g60 hier nog liggen. Lijkt altijd wat beter dan die er nu onder zit. |
ff een off topic vraag maar waar werk je ik kom smorgens wel eens een rode gtd tegen en deze heeft er wel veel weg van
|
Quote:
Ik werk in Kootstertille. Rij dus dagelijks langs Harkema. smorgens rond 05.45 uur en smiddags rond 15.15uur. |
o dan bij jij het dus wel ik rij in de beige mk1 van barthez omdat ik even vwloos ben
|
Quote:
Klopt, ben je deze week al een paar keer tegen gekomen. |
De Golf TD intercooler is verkocht.
Binnenkort een volledig originele Golf 3 2.8 VR6 150dkm voor de deur :) |
Nice! Dacht dat het wagenpark ingekrompen werd, maar niet dus.
VR6, mooie wagens in originele staat. |
Quote:
Inkrimpen?? :screwy: :screwy: Ik moet wel een daily hebben he :D Kleur van de VR6 is ook apart. Zo,n soort mint groen metallic :rolleyes: Zie je niet overal. |
All times are GMT +1. The time now is 17:37. |