![]() |
Quote:
Ja ik zit echt te twijfelen wat ik zal doen. Ik vind het persoonlijk erg vet zo'n lederen interieur. Maar ik vraag me af of het zal gaan staan in mijn auto. *Twijfels, twijfels* :screwy: |
18-03-2010
Na alweer 5 maanden maar eens laten zien hoe het met mijn golf staat. Het weer begint nu wat beter te worden, dus had ik weer zin om aan de auto te sleutelen. Allereerst werd er een schroefsetje besteld. Er is gekozen voor een Tec-Tuning setje. Ik heb nog kort liggen twijfelen over V-Maxx, maar dit was ten eerste duurder en ook waarschijnlijk harder. Ik houd nog van een beetje comfort dus de keuze was zo gemaakt. 2 dagen later kwam het setje binnen en ben ik begonnen met het demonteren van de oude schokbrekers. M'n pa gaf al aan dat voor het moeilijkste was om los te halen. Dat ging schrikbarend goed, helaas zei ik al tegen m'n ma dat er iets niet klopte omdat het zo goed ging met demonteren. Dat heb ik dus niet moeten zeggen want daarna zat alles tegen. Uiteindelijk wel gelukt. Hier een paar foto's van het setje, ook oud vs nieuw. ![]() ![]() Aangezien de vriend van mijn zus in een bandencentrum werkte is na enig overleg besloten om de banden door hem te laten monteren. Het zijn uiteindelijk Nankang NS-2 banden geworden. Ik vond Potenza's een beetje overdone voor een golf met een 1.3 motor. Ben gisteren 17-03-2010 dus naar Geleen gereden om daar de bandjes te monteren. Het monteren van de banden ging ook weer stukken beter dan verwacht, het begon al goed dus. Nadat één wiel klaar was hebben we dit gemonteerd voor te kijken hoeveel de auto nog kon zakken. Uiteindelijk de auto 10 cm ongeveer verlaagd. De bandjes waren gemonteerd en was het tijd voor de auto uit te gaan lijnen. Nadat de auto uitgelijnd was even stukje gaan rijden en terug richting huis gereden. Nogmaals Patrick héél erg bedankt voor de hulp en moeite !!!! Dit mag dan het resultaat wezen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oto ligt dus behoorlijk laag: ![]() |
Heel netjes! :cool: Hangt alleen nog wel iets op z'n kont of niet?
|
Quote:
Nee, lijkt zo op de foto :) |
Ik vind hem wel goed staan zo :thumbup: ff andere kentekenplaatjes erop met dikke letters, staat al veel beter :thumbup:
|
Quote:
Jup, is ook de bedoeling, heb nog paar andere dingetjes op de planning staan. De auto is nog lang niet klaar hoor ;) |
All times are GMT +1. The time now is 19:02. |