![]() |
Allemaal bekende plekjes, wel jammer dat je het veranderd hebt, kun je niet een knoppie maken op de website "voor Ruben" als ik daar dan klik dat ik vervolgens de dagen in een appart venster kan openen? Dit is nie zo fijn ;)
|
Ik vond het idd ook niet zo fijn... laat het nog even zo tot de volgende update, dan weer het oude terug ;)
|
Haha! Morgen dus :D ?
|
Nee, volgens de planning zaterdag.
|
Update!
www.vwgolfmk2.tk --> 18 november 2006 -Website snelheid drastisch verhoogd, flash gedoe dus. @ RubenD, je krijgt gewoon weer venstertjes die je weg kan klikken ;) |
|
Zo alles kaal aan het maken, wat een klus zeg :eek:
Hou je de uren ook bij, is wel mooi voor aan het einde :D Maar zeker leuk die plannen met het blok !! |
Fijn het werkt weer! Goed bezig zie ik, zit dat aan het dakje erg vast? Hoop van niet voor je!
|
Ja het is idd een flinke klus saus, en ik moet toegeven dat ikzelf ook wel eens denk "Man! Je overdrijft het nu wel een beetje" Maar jah, hou niet van half werk, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen het nut er niet van in zien. Maar jah, moet alles nut hebben dan?
@ RubenD: Ja het is weer als vanouds ;) Ik denk dat het dak niet zoveel problemen gaat geven, moet wel voorzichtig te werk gaan, dat ik geen deuken in het dak maak e.d. Ltr! |
Update, 3x raden wat ik gedaan heb!
www.vwgolfmk2.tk --> 23 november 2006 Zaterdag gaan we leukere dingen doen! |
Dat spul wat aan je dakje zit is geen tectiel ;)
|
Nee ik weet het, dat op dat dak is nog veel vervelender spul! Maar goed.
|
|
Vertinnen, het betere werk. :thumbup:
Waar heb je die vertinningsset vandaan ? |
Besteld bij Frost
http://www.frost-auto.nl Ze leveren nog meer dan op de webwinkel staat, daar zijn ze nog volop aan bezig. |
|
Heel mooi dat vertinsetje zeg! Daar kun je inderdaad knap werk mee maken!
|
Ja dat wel, maar dan moet ik het eerst onder de knie krijgen.
|
Heren/dames,
Persoonlijk een hele mooie update voor de doe-het-zelvers en hobby-bob-en. Vertinnen voor 99.9% naar wens gelukt! www.vwgolfmk2.tk --> 18 december 2006 Veel plezier! |
Kijk eens, dat is een stuk bter :thumbup:
Het is ook vele malen sterker dan ik had verwacht... |
Ja, niet normaal! Ik heb er ook een boekje bij, met tips e.d. En daar doen ze ook wat testjes plamuur/poly vs vertinnen... ze buigen een plaatje dat vertint is 40x heen en weer voordat het echt begon te barsten, maar dat zou blank metaal ook doen. Het geplamuurde plaatje brak al los na een 5 tal keer.
Kijk, ik geef uiteraard toe dat plamuur en poly e.d. veel minder tijdrovend zijn. (Poly is trouwens ook niet 123 gedaan) maar vertinnen is voor de lange duur wel beter. U hoort nog van me! |
Ik zie het al, je auto gaat nu zeker heel netjes worden!
|
Hahaha, daar ben ik nog niet zeker van... dit is nog maar het vertinnen. Er komt meer bij kijken, namelijk het "plaatwerken" en dat is ook een beroep apart, moet dus nog verschillende hamers en tassen aanschaffen om de plaat goed te vormen!
Dus ik ben nog lang niet klaar! Maar wel leuk om allemaal uit te proberen. Ook het idee dat het geen grof geld kost, nog niet althans. |
|
Jij ook een gelukkig nieuwjaar! Krab, krab, krab, krab: daar ben je nog wel even mee bezig. Succes!
|
site ziet er netjes uit in IE...
echter in Opera ist niet helemaal OK... paar schoonheidsfoutjes in de HTML.. respect voor de moeite die je erin steekt! |
Ow... ik hou me niet zo bezig met dat html gedoe, dus mijn excuses. Als de foto's en tekst maar doorkomen toch? :D
|
|
|
Is jouw voorste motorsteunbalk nog helemaal goed? Bij mij bleef die niet goed hangen als ik de bumper verwijderd had. Dat is bij mij rot. Heb je daar geen problemen mee? Ik wil ook en lasapparaat gaan kopen. Dan kan ik die paar punten ook nog maken!
Maar ziet er goed uit zo met die "dopjes"! |
Zover ikzelf weet is de kokerbalk nog tip top, geen roest en nog stevig.
|
|
Dat wordt helemaal mooi, is dat gat niet voor het actieve koolstoffilter?
|
Actieve wat :P Hhaha, zou best kunnen, weet niet of dat ding essentieel is voor de motor... maar anders vinden we er wel een plekje voor. Er moet zo min mogelijk in de motorruimte.
|
|
Kijk hier maar even voor je grote gat :D http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28433
Maar dat word wel helemaal netjes onder de kap. Wil ik ook mee bezig gaan. |
Hey, bedankt voor die thread!
Quote: Het zorgt dat je benzinedampen wat milieuvriendelijker worden afgevoerd. MOOI!!! Weg ermee! |
Ga je die verroeste en nu weer geschotchte beugels ook nog spuiten? Anders zijn ze over 2 maand weer zo als ze waren...
|
Betreft die beugels e.d. die ga ik waarschijnlijk laten verzinken en poedercoaten. Maar ze worden idd zoiezo gespoten/gelakt. Want zo ziet het er natuurlijk niet uit.
Ben nog een beetje aan het bedenken wat mooie kleurcontrasten kunnen zijn in de motorruimte. Dus de kleur van het onderblok enz. enz. |
|
All times are GMT +1. The time now is 20:58. |