![]() |
ja ziet er zkr netjes uit
nog ff en niemand houd je meer bij :D succes |
Duurt zeker even, maarja heb geen haast (ook al jeukt het wel ;))
Schijven zijn ook binnen, :) Zal de 900kg wel makkelijk tot stilstand kunnen krijgen. ![]() |
Kreeg je die mobiel er ook bij
:D |
mooi projeckt ga zo door.
|
Zimmerman, die naam zegt me wat.
Mooi project, wil je het fatsoenlijk en betaalbaar houden gaat er wel wat tijd in zitten. |
Hey, goed bezig, man. Beter gelijk goed, dan achteraf spijt hebben. Sprak gisteren Isard er nog even over. Succes nog.
|
Kreeg weer iets via de post van Carlo, gaat het eindelijk gebeuren dan? :)
![]() ff passen :S ![]() |
Die TT remklauwen, van welk model komen die precies af en wat zijn de verdere specs? En die passen zo op G60 mk2 fusees?
|
Komt van de 225pk versie af,
Moet wel een aantal mm van de remanker gefreest worden anders komt het midden van de klauw niet goed uit op de schijf en slijt er maar 1 blok ;) |
En weer een klein stapje verder,
![]() Downpipe afgelast, Boom weer door de motor ruimte, ![]() Alleen nog 1 probleem, ;) ![]() De grote stekker achterin de zekeringkast spreken voor zich, maar heb nog een grote bos met losse bruine (massa?) stekkers/bedrading over. Waar ik me van afvraag waar ze precies vandaan kwamen? :) |
Bruin is idd massa, en zitten op een massa huisje links boven de zekeringenkast.
Dat is een metalen stripes/rondje van allemaal pennetjes waar je de bruine stekkers op monteerd. Nieuw type kast is het makkelijkst van allemaal. |
Het is helaas geen nieuw type zekeringkast,
Zit dit op de zekeringkast of er achter? |
Nee, erachter, zeg maar links bovenin, iets hoger als de zekeringkast en echt in het hoekje.
|
Ik heb nog een aantal vragen bij het aansluiten van de zekeringkast, gaat om de zekeringkast van een 16v -pl
Wat moet precies op deze massa stekker? contact? ![]() Waar deze rode stekker voor dient? De draad is bruin met blauwe streep. Kan nergens een ander rood contact vinden waar deze op zou kunnen. ![]() Witte stekker met geel/rode draad? ![]() Zwarte duo stekker met wit/rode draad en groen/zwarte draad. ![]() Deze 2 stekkers, gele en blauwe draad. ![]() Zijn dit de stekkers van de sensor van het achteruitrij licht? ![]() Bij de orginele dynamo zat 1 blauwe draad bij de voedingskabel, bij de nieuwe dynamo zit een 2 polig contact hoe kan ik dit oplossen? Waar is het 2e contact voor? ![]() Alvast bedankt voor de moeite, mischien dat iemand even kan kijken bij z,n eigen Golf? |
1e foto: Verzamelblok voor massa kabels.
2e foto: Geen idee. 3e foto: gezien de draad dikte kan het aansturing brandstofpomp zijn 4e foto: wit rood is buitentemp sensor, groen zwart olie temp sensor 5e foto: Olie druk sensoren 6e foto: Achteruitrij verlichting 7e foto: Blauwe draad is laadstroom controle naar je tellerbak. |
Kun je de vragen niet even nummeren, dat antwoord makkelijker!
Vraag 2: Die stekker komt mij erg bekend voor, kan er helaas alleen zo 1-2-3 niet opkomen waar deze van is. Vraag 5: Die moeten op je filtersteun/huis komen. Daar zitten 2 sensoren op. Eentje voor de oliedruk en de ander voor de tempetuur(MFA). Daat moeten de stekkers op, welke waarop hoort weet ik zo niet. Dit kan ik misschien achterhalen door op de foto's van mijn KR te kijken. Ik kan je anders ook wel een Haynes manual mailen met alle Golf 2 schema's. Deze heb ik zelf ook al regelmatig gebruikt. Niet alles staat erin maar ik denk dat 95% wel terug te vinden is. PB mij maar even bij interesse. |
Leuk project!
|
En? hoever issie?
|
Hier een link van 1 van de laatste problemen die ik tegen ben gekomen van mijn 10 jaren project :D
Link |
Nu even vanuit zuid-frankrijk, maar volgende week vrijdag komt Carlo hopenlijk de probleempjes oplossen :)
|
Mooi spul, erg leuk projectje, ook leuk om te volgen zo. Ben benieuwd, oakgreen 20vt klinkt goed :D
|
Even een update
Filmpje |
Diesel? :D
Nee, mooi dat het spul eindelijk loopt, nu nog even afwerken. |
En de uitlaat is nu helemaal klaar,
![]() ![]() Snel naar Carlo om af te laten stellen, (plus me stuurhuis nog ergens vervangen, maar dit is helaas niet echt een klus voor op straat met dit weer :( ) |
Dat is een dik ding! Wat voor diameters heeft ie?
|
Van 90mm naar 76mm tot 63.5mm, met een middendemper en einddemper van simons ook 63.5mm. Dat moet wel voldoende zijn ;)
Mischien rijden onze eiken groene golfjes wel rond de zelfde tijd :) Alleen denk dat mijn golf daarna niet lang oakgreen zal blijven maar een andere orginele vw kleur, |
Quote:
Mooimooi. Bij mij gaat het momenteel van 63,5 naar 54 en dan naar 70mm (ingang 1e demper). Dat stukje 54mm probeer ik er nog uit te halen voordat ik met de auto ga rijden. Quote:
Goed zo, dan wordt de mijne nog exclusiever! ;) :D Al een kleur in gedachten? |
Ziet er goed uit Marald, laat hem maar snel afstellen!
|
Quote:
Ik denk LC6Y (irischgruen) of sattelbraun. (in iedergeval een bruintint) |
Het is zover, de laatste sensoren zijn aangesloten, het nieuwe stuurhuis zit eronder en mij uitlaat hangt er ook weer netjes bij.
![]() Ook heb ik de remmen even gepast en het past precies :), alleen nog rvs remslangen laten maken, ![]() Maandag op de trailer naar hulsen turbo tuning om hem af te laten stellen. Komt het toch allemaal nog een keer goed :D |
En weg is ze,
![]() Hopenlijk komt ze binnen een paar weken weer terug netjes afgesteld, met breedband lambda gemonteerd en klaar voor de apk en d'r eerste vlucht! :D |
Blijft een mooie kleur! ;) Jammer dat het anders gaat worden.
Marald, ik hoop dat je haar spoedig terug krijgt en mooie ritten kunt gaan maken! |
Beelden zeggen meer als woorden, daarvoor bij deze.
Filmpje Owja.. en die remmen die doen het nog ;) |
Wat klinkt zo`n turbo blokje toch übergeil :)
Heel erg gaaf zo. Van `t zomer in Drachten sprinten? |
Kan niet wachten tot ik een rondje mee mag blazen :tongue:
Nu nog een mooie strontkleur erop... groeten en tot morgen |
Ha Marald,
wat gaf hy nou aan vermogen en koppel? Leuk filmpje en flinke stoppers! Gr Pim |
ja leuk filmpje...ben ook wel benieuwd naar de score.
|
Rijd lekker door!
Wat voor meters heb jij gemonteerd zitten? Ik zelf heb Turbo olietemp en oliedruk, vraag me alleen af hoe die laatste 2 het beste aan te sluiten zijn? Misschien kan jij me op weg helpen! |
Quote:
Die jongen moet helemaal uit Zeeland komen hoor! :rolleyes: Laat hem lekker in mei in Lelystad 1/4 mijl sprinten. :) |
Quote:
De gemakkelijkste manier lijkt me bij de olietoevoer, die zit waarschijnlijk bovenop je oliefilterhuis. |
All times are GMT +1. The time now is 05:38. |