![]() |
Ik mis daar nog een onderste brug. Die moet er ook nog onder.
|
ja brengt die nou zoveel jeff? duur? opzich niet nodig toch?
|
Tering Melvin! Loke your ride man! Supervet! En ULTRALAAAHAAAG! Super!
|
Quote:
Zat standaard onder cabrio's nieuwer dan 1992. Zeker bij een zwaar verlaagde cabrio is het een aanrader. Je koets wordt stijver. Die dingen kosten rond de 20 euro. |
komt die dan niet nog lager?
|
Quote:
Nee |
Quote:
@ Jeff: Waar vind ik die dinkies dan? Zijn het beste in combinatie met een complete set? (voor boven, achter en onder boven?) |
Quote:
http://www.dutchpowertrading.nl/ind...?item=m2&mid=12 |
Quote:
superrrrr doet me weer denken aan mijn oude gti, was ook zo laag verder nette auto, leuk gedaan |
edited
|
Quote:
Ziet er idd beter uit, maar had het chrome zeker niet zwart gemaakt, maar goed, das mijn mening :redface: |
zwart past beter bij het geheel dan chrome vind ik...dus super combo zo!
|
heel dik!
|
Ziet er goed uit hoor, wordt tijd dat die dichte golf van mij er ook eens aan gaat geloven.....dat rolleren dan :p
Roy |
Vies laag Melvin !!!!!!!!!! Top kerel, complimenten
Die zwarte lijsten zijn mooi hoor !!!!!!!!! Grtz............. LRR |
Ziet er goed uit Melvin!!
Moet nog steeds een keer bij je langs om iets op te halen (als je het nog hebt) :redface: en dan wil ik ook zeker even bij je cabrio kijken!! |
jep heb 'het' nog liggen! heel geheim allemaal ;) enn je bent welkom hoor, als je met de cabrio komt tenminste!
|
Is dit je daily??
|
jep, enigste auto! gaat goed hoor!
|
Kvind het knap met zo`n kleine grondspeling! geen drempels daar? ik zou veel moeten omrijden als ik hem voor nog lager leg :(
|
edited
|
hahaha..goed man!!!
en ding ziet er zeker relax uit!!! rij jij in omgeving breda??? greetz..Vic.. |
nope, niet omgeving breda... zal er binnenkort wel heen gaan voor uitlijnen wss ;)
|
Ok dan Melvin, dat is goed nieuws!
|
Eindelijk bevestiging dat het dus mag :D:D:D
|
Gaaf Mell, leuk dit te lezen!
Grtzzz Steeph |
edited
|
:eek: :eek:
Heb je je kokerbalken ook aangepast ivm aandrijfassen die er anders tegenaan komen? grtzz sander |
edited
|
Quote:
Die wou ik ook onder mijn vorige Jetta. Heb hem nog liggen in de schuur. Als je af en toe de grond raakt met je carter sla je dan overal met je beschermer tegen aan. Leek me niet bevorderlijk voor mijn motorophanging. |
edited
|
edited
|
ik heb het al gezegd, na hier op het forum iemands raam ingegooid te hebben, auto wegstelen van de oprit, ikzelf onterecht aangereden en nu jou wagen bekrassen...
pff leer toch es van andermans spullen blijven :( |
edited
|
Quote:
Tsja idd :chair: :chair: Voor de rest dikke cabrio hoor! Succes met de herstelwerkzaamheden :cool: |
Hoi Melvin,
Ziet er zo veel beter uit met dat rvs eindstuk! |
Zow melvin die ziet er erg goed uit...jammer van de vandalismeschade, maarja het is moeilijk hier iets tegenm te doen. ben benieuwd de 26ste hoe hij er in het echt uitziet!
|
Quote:
dat is een bescherming voor je carter? Waar heb je dat gekocht? |
goed gefixt
en mocht je die !@%^&* ooit vinden die je auto hebben gesloopt laat ze maar een oplegger met een tandenborstel wassen |
:hitit: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 14:49. |