![]() |
|
|||
|
|||
![]() edited
Last edited by MellyVille : 30-10-2006 at 19:30. |
|
|||
|
|||
![]() edited
Last edited by MellyVille : 30-10-2006 at 19:30. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit ja
|
|||
|
|||
![]() edited
Last edited by MellyVille : 30-10-2006 at 19:31. |
|
|||
|
|||
![]() edited
Last edited by MellyVille : 30-10-2006 at 19:32. |
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat je stalen bumpers ging monteren, of zijn de plannen alweer gewijzigd?
![]() Misschien van die smalle kunstof bumpers met chroomstrip monteren voor een beetje extra chic? |
|
||||
|
||||
![]() leuke auto, maar dat wis je al
![]() zal binnenkort wellus langs komen, wie weet heb ik nog ideeen als ik hem int echt zie....
|
||||
|
||||
![]() ziet er erg grappig uit al zeg ik zelf...
die wielen vind ik wel heel erg stoer geworden zeg...
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 Last edited by johangolf1 : 12-01-2005 at 07:38. |
|
||||
|
||||
![]() ik vind dat je op het goede spoor zit en dat je cabrio er steeds beter uitziet!
|
|
||||
|
||||
![]() me too!! me too!!!
begint steeds mooier te worden!! en die wielen!! rrarrrrrrr....!!! lekker ding hoor!! succes ermee!! ps. post es een foto van`t interieur...is volgens mij ook mooi :p
|
|||
|
|||
![]() @mipmip: ja er komen idd kleine stalen bumpers op... of in matzwart, of zijdeglans zwart, of zwart-wit geblokt :P... moet daarvoor nog hoekjes en rubberen lijsten hebben... hoekjes kon ik bij jou kopen he stijn? (die moet ik sowieso, n.a.v. dash
![]() @golfzilla: tsja... het komt er steeds niet van he, maar kom maar an... @rene: goh hoe weet jij dat ![]() @de rest: thnx he!!! opmerkingen zijn welkom ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hele nette wagen!!!
|
||||
|
||||
![]() He Melvin,
Daar moet mijn oude dash natuurlijk nog in, met het tiddieklokje !!!!! Coole Cab, leuke kleur ook trouwens !!!!! Suk6 Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
![]() mooie cabri hoor!
zeker nu die lager is. stalen bumpers zullen hem zeker niet misstaan.staat mooi denk ik! ![]() Last edited by hajee : 11-01-2005 at 22:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja deze is echt vet ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja heb er best nog wat plannen mee zoals jullie gemerkt hebben onderhand...
- stalen bumpers: @stijn: zoek nog onderdelen ![]() - lassen: wielkastranden, bumpergaten die overblijven, achterklep etc etc - spuiten: zelf denk ik, of rollen ![]() ![]() - andere cleane zwartlederen deurpanelen; zelf fixen natuuk... - accu achterin; nog best lastig eigenlijk - motorruimte cleaner; nog lastiger etc etc etc... EDIT: en owhjah; de originele nagemaakt achterlichten zonder achteruitrijlicht erin... maar heb ze vandaag gepast en past voor geen zak eigenlijk, moet ik nog wat op verzinnen... mr. de belg die ze hier pas aanbood heeft me mooi genaaid eerlijk gezegd (heb het er met pb over gehad, ga het nu dus toch vertellen opt forum, je komt me niet tegemoet!) |
|
|||
|
|||
![]() edited
Last edited by MellyVille : 30-10-2006 at 19:31. |
|
||||
|
||||
![]() wow dat interieur ziet er goed uit zeg!!!!!!
ik zou denk ik de deurpanelen gewoon laten zitten ipv die zwarte, zo is het mooi 1 geheel allemaal en nog origineel mooi leder.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moeten die meters kosten? (inclusief sensors?) |
|
|||
|
|||
![]() ja sensors heb ik er ook bij... wat brengen die dingen nog op tegenwoordig dan?
zijn trouwens teruggeweest naar VDO voor nieuw glas en een chrome randje, dus zijn zo goed als nieuw... |