![]() |
pfffff begint nu irritant te worden dat uploaden van foto's hier nog een zooitje ;)
Al het laswerk is nu gedaan, daarna is alles geplamuurd met staalplamuur en behandeld met dat witte goedje. Aankomende week gaan ze het fijne werk doen, strakmaken enzo, moet ik snel een gave deur regelen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ziet er al strak uit straks weer lekker cruisen in je nieuwe ride!
|
thanx
is wel de ride van mijn lieve vriendin, we hebben er bijna 2 lekker in gereden, totdat ik dus een boom tegen kwam. We hebben plannen om in de zomer ermee op vakantie tegaan naar italie |
Italië here we come! Kan ik niet met jullie mee?
Lijkt me wel gezellig en dan heb je meteen een monteurtje mee. Begint er al keurig uit te zien, je moet dan idd nog wel ff een deurtje scoren. Succes, spreek je. |
...op vakantie? zonder airco?:eek: ;)
|
Airco is voor mietjes ;) al zit het wel in mijn vr6 hahaha.
Deurtje is ook geregeld, hopelijk is die een beetje strak...dan kunnen we weer verder |
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Me vriendin heeft een schroefsetje op de kop getikt, kan ie eindelijk helemaaaaal plat |
|
wow schiet aardig op...!!
|
ik vind het persoonlijk veel te lang duren maarja...wik hem ook zo graag weer opbouwen
|
Flinke update zou ik zeggen
Morgen ga ik de hele auto schuren, incl deuren en motorkap, alleen klep is nog niet af volgende week word hij gespoten, die week erop heb ik 1 week vrij van school dus kan ik m mooi opbouwen |
zoooo das zeker een beste updat!!
ziet er goed uit!! succes morgen! |
Dat begint er weer op te lijken. De deur was goed genoeg zo te zien :) . Ik ben benieuwd naar het eind resultaat, maar je hebt nog even werk denk ik. Veel succes.
|
de golf was een schitterende auto om te zien(op plaatjes), maar zal na deze restauratie nog veel mooier worden. ben benieuwd naar het eindresultaat.
de originele blauwe kleur staat hem mooi!! |
we doen allemaal ons best
de voorbewerker en spuiter is ook een vw liefhebber dus hij doet er erg zijn best op om het zo strak mogelijk te krijgen. in 1 week opbouwen is makkelijk te doen dus dat moet toch goedkomen en op de volksforum meeting moet hij toch wel verscheinen als alles goed loopt deurtje had hier en daar wat maar was idd goed genoeg ;) Dorien zit nu in Duitsland en komt morgen terug met de schroefset dus gaat helemaal goed komen :) |
Gaaf man . Je komt wel even langs om hem te laten zien hoor.
Groeten Alan |
Tuurlijk komen we langs om hem te showen aan je ;)
Flink geschuurd vandaag hij is echt strak, alleen nog niet af :( dussss ik moet iets bedenken om deze week nog te gaan schuren, deuren, motorkap en deel van het dak moet nog. Omdat er allemaal hoeken en randen aanzitten moeten deze delen met de hand geschuurd worden en dat vreet tijd..... |
hoe grof schuur je hem?
|
Quote:
Zal wel niet grof zijn pedalo :D! |
Quote:
ik snap dat ie geen korrel 80 zal gebruiken...maar welke wel? p400? p800? |
All times are GMT +1. The time now is 11:31. |