![]() |
The good old days....... :D
Dan lijkt dit toch stukken beter !!!!!' :woowoo: |
lijkt alleen niet zo, het is ook beter
vanaf zaterdag waarschijnlijk ook jetta eigenaar :D |
Ziet er veel beter uit wytze.
Hebben die strippen een ander kleur of lijkt dat soow. |
Strippen hebben dezelfde kleur hoor (alles is in 1 keer gespoten toen),ik wacht alleen op wat beter weer ,dan maak ik wel een paar betere foto's!
@ poloGT , leuk dat je (waarschijnlijk) ook Jetta rijder word! |
Heb je niet nog een foto van de 'echte' good old days? Toen je de auto net klaar had met deze achterkant?
|
ok, maar ik vind dit een super mooie auto.
Zo zie je ze niet vaak. |
Quote:
Zo kocht ik de auto..... :eek: ![]() Alleen de uitlaat had ik al vervangen i.v.m de apk Na de ombouw zag ie er eerst zo uit! Toen de 2e fase met deze spoiler..... toen de cleane looks En nu dit! Dit is de 4e spoiler :D ,maar deze blijft wel hoor (o ja dit is het 4e setje golf achterlichten ook al.... ;) ) |
echt een superauto... respect!
|
eindelijk maar toch een spoiler wytze mooi werk
|
De Golf achterlichten komen nu nog beter tot hun recht, het lijkt nog veel aparter :)
|
je smaak heeft zich wel aardig ontwikkeld over de jaren :D
eerst standaard witte jetta dan met foeilelijke achterlichten foeilelijke spoiler mooie lichten mooie spoiler heb d'r een beetje aan moeten wennen in 't begin, maar de auto is nu echt mooi! heb je trouwens nog steeds die "geblazen" audio installatie dr in zitten??? |
Jetta is nu inderdaad op zijn mooist van alle foto's!
Nogmaals,echt een superauto, en die rode is helemaal geweldig! |
Ding is gewoon geil :tongue:
|
JA !!!! FOTOUPDATE! :eek:
Hier komen ze ,het was op de namiddag nog even mooi weer gelukkig! En natuurlijk was Marten ook even mee ,en kreeg de auto meteen een "thumbsup"! :rock: |
Mooie fotos !!!
|
BEKERS!!!!!!!!!!!
![]() |
Dat zijn wel heel veel....... :D
|
Heel veel wat...?:D
|
Quote:
Whahaha, inderdaad bekers! Nu het uitlaat nog Wytze! :woowoo: |
:cool:
monsterauto! |