Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Monteur gezocht voor golf 1 1.9TD (AAZ) (SPOED) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=77188)

jeroenmk1 02-02-2011 18:32

hey gerwin tjonge tjonge wat een verhaal zeg en dan heb ik je hem nog wel aangeboden :( ik heb zelf ook een redelijke ervaring bij hem ken hem al een paar jaar maar ik weet dat je gauw overal duurder uit bent maar dit is gewoon iets anders voorspiegelen ik was ook flink duurder klaar als gezegd maar dat heeft ook zijn goede reden extra werk en materiaal maar je hebt nu dus mot met hem

gerwin88 02-02-2011 19:21

Quote:
Originally Posted by jeroenmk1
hey gerwin tjonge tjonge wat een verhaal zeg en dan heb ik je hem nog wel aangeboden :( ik heb zelf ook een redelijke ervaring bij hem ken hem al een paar jaar maar ik weet dat je gauw overal duurder uit bent maar dit is gewoon iets anders voorspiegelen ik was ook flink duurder klaar als gezegd maar dat heeft ook zijn goede reden extra werk en materiaal maar je hebt nu dus mot met hem

hah jij kunt hier ook niks aan doen hoor!
hoorde achteraf ook van meer mensen dat de prijs eigenlijk altijd tegenviel.

Wel een beetje sneu dat hij er dan niet over wil praten, maar ondertussen wel zo stoer loopt te doen dat die het me zo moeilijk mogelijk gaat proberen te maken..

hoe gaatt verder met je mk1?
heb je hem al bijna klaar??

sponzenbroekske 02-02-2011 19:59

Dus hij eist nog 160 euro?

Als er niets van in zijn offerte stond van EXCLUSIEF BTW kan hij weinig maken.

En voor 160 euro dit voor de rechtbank brengen is economisch niet haalbaar. Ik woon/studeer in België dus Nederlands recht en gerechtskosten weet ik niets van, maar 160 euro gaat hij allicht al kwijt zijn aan gerechtskosten/ advocaatkosten al mocht hij dit winnen. :)

jeroenmk1 02-02-2011 21:30

Quote:
Originally Posted by sponzenbroekske

En voor 160 euro dit voor de rechtbank brengen is economisch niet haalbaar. Ik woon/studeer in België dus Nederlands recht en gerechtskosten weet ik niets van, maar 160 euro gaat hij allicht al kwijt zijn aan gerechtskosten/ advocaatkosten al mocht hij dit winnen. :)

als je je gelijk haalt worden je kosten daarvoor volgens mij ook nog eens bij de andere partij in rekening gebracht

gerwin88 03-02-2011 17:54

Quote:
Originally Posted by sponzenbroekske

jupz, nog 160 euro.
er is geen schriftelijke offerte geweest, alleen mondeling.
Heb wel een heel aantal keer gemaild (Niet gebeld, omdat hij telkens wat anders zei, met de mail heb ik het tenminste op papier).

In een mailtje zegt hij wel dat de genoemde prijzen exclusief btw zijn
(Dit heeft hij voor de reparatie nooit gezegd dat dit zo was, dit zei hij pas nadat ik een factuurspecificatie heb opgevraagd welke ik tot op heden nog niet heb gehad).

jeroenmk1 03-02-2011 20:21

Quote:
Originally Posted by gerwin88
jupz, nog 160 euro.
er is geen schriftelijke offerte geweest, alleen mondeling.
Heb wel een heel aantal keer gemaild (Niet gebeld, omdat hij telkens wat anders zei, met de mail heb ik het tenminste op papier).

In een mailtje zegt hij wel dat de genoemde prijzen exclusief btw zijn
(Dit heeft hij voor de reparatie nooit gezegd dat dit zo was, dit zei hij pas nadat ik een factuurspecificatie heb opgevraagd welke ik tot op heden nog niet heb gehad).

was dat mailtje voor of na de afrekening? want anders is het toch gewoon duidelijk :confused:

gerwin88 03-02-2011 23:48

Quote:
Originally Posted by jeroenmk1
was dat mailtje voor of na de afrekening? want anders is het toch gewoon duidelijk :confused:

nadat ik de factuur/afrekening had gehad.
dus er is van tevoren nooit over gesproken dat het exclusief zou wezen.

ik wou de grote verschillen oplossen, toen zei hij van ja maar...
die prijzen die ik noemde waren exclusief btw.

ja, zo creëer je zelf de verschillen:|

All times are GMT +1. The time now is 17:28.