![]() |
Ziet er echt goed uit, complimenten ;)
|
Ja hoor ben ik weer ,met een kleine update!
Tijdje stil geweest op dit topic ,maar er is weer een kleine update Er is eigenlijk niet veel veranderd ,zie anders even voor de foto's http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=25239 :D Ik heb al wel de voorremmen aangepast ,en er schijven en klauwen van een gti 16v opgezet ! Nu is de hele remmerij van een gti 16v Ben er dus ook achtergekomen dat de remklauwen hetzelfde zijn ,en er in principe alleen andere schijven en blokken op had kunnen zetten :rolleyes: Maar ik had de set niet duur (dankzij Arnaud) Verder is de kofferbak nog iets aangepast ,en wel met een bekleding aan de binnenzijde Hij gaat nu eerst weer lekker onder kleed deze winter ! Houd m wel verzekerd (hij is wa+ verzekerd met een taxatiewaarde van 6500 euro,excl muziekinstall,dus dan blijft ie het hele jaar mooi doorverzekerd) en in de houderschapsbelasting ,dan kan ik er op een mooie winterdag ook nog even mee te toeren :woowoo: |
Netjes die bekleding in de klep! Komen er nu nog 2 woofers bij van de winter? Had er wat over gehoord :D
|
Quote:
Misschien wel :D |
Mooi afgewerkte kofferruimte zo, Wytse! En fijn dat de remmetjes goed terecht zijn gekomen! :)
|
:rock:
|
Quote:
Dan heb je waarschijnlijk oude remklauwen, want de remklauwen van de modernere 16v zijn namelijk zwevend. Volgens de boeken had de oude 16v 239mm, dus dat zou dan idd kloppen dat dat dezelfde klauw is |
Inderdaad, remmen net zo als de standaard remmen, ze raken alleen minder snel oververhit.
Ben blij dat ik G60 remmen gemonteerd heb. Als ik achter een moderne auto met ABS en standaard toch al grotere remmen dan bij oude modellen rijd wil ik wel een beetje op tijd stil staan. |
ach ik rij toch maar een dieseltje ,en hij weegt maar 936 kg....... :D
en als de oude 16v'ers er mee reden ,kan de mijne er ook wel mee toe! Het remt al met al wel beter dan de oude set-up ,met trommels achter en dunne schijven. ;) |
Maar beter denk dattie niet te hard remt, zou zonde zijn als er iemand achterin vliegt! Zitten genoeg uren en centen in de trunk van je Jetta!!!
Hij evolueerd zo lekker door!!! |
Hier is ie dan: Nederlands mooiste Jetta !!!
Goed werk geleverd Wytze echt prachtig resultaat man!! Zin om mijne ook eens mee aan te pakken ? :D :D Is bij Lunatic ook erg mooi uitgevallen zodus... :cool: Hoop jullie deze zomer nog wel eens te spreken ;) |
Superjetta :D
Topfoto die met de kleine man naast je auto :D Leuk voor in een lijstje of je buroblad.. Je leert hem de basis wel al goed :P VW-power :P |
Quote:
Doe je dit omdat je de wagen ten alle tijde verzekerd wilt hebben? En aangezien je toch de verzekering doorbetaald ook maar die paar extra centen neerlegd voor de wegenbelasting? Als dat het geval is: Je kan ook een speciale verzekering voor een paar euro de maand afsluiten, zodat je auto wel verzekerd is tegen brand, diefstal, onderdelen diefstal e.d. Kan die lekker geschorst in de garage staan en kost het niet zoveel. Denk meld het even. |
He mooie wagen hoor, hoe heb je het voor gedaan met de audio speel je met een compo setje en hoe heb je het met de deurbakken gedaan????
|
supper mooie jetta
alles is tot in de puntjes afgewerkt en er is waarschijnlijk ook tijd voor gemaakt |
Update komt eraan :hug:
|
Even een kleine update !
Deze week een set originele spiegels opgehaald ,en gespoten ,dus de m3 exemplaren zijn verdwenen . (ja de borbet's zitten er niet onder ,die staan mooi droog op stalling tot t mooie weer er aan komt :rolleyes: ) En de recaro's zijn voorzien van nieuwe zitting vullingen!(dankzij JettaMania!) En zo staat ie er nu weer bij ,lekker schoon en droog ,tot de zomer weer begint :thumbup: Ik zal ook binnenkort even een audio verhaal erbij zetten voor de liefhebbers! :woowoo: |
Nou, ik moet zeggen, die ATS'en staan hem anders ook wel! :cool:
|
Vind die ATS ook wel stoer staan voor winterlook :cool:
|
eindelijk normaale spiegels .......beter .. :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 05:15. |