![]() |
Quote:
Ja zoals je kunt zien was het 02.00 toen we stopte. waarom ben je niet even binnen komen lopen? had je een flesje kunnen drinken. Vandaag weer wat gedaan. Nog wat kabels aangesloten en de rechterkant van de wagen helemaal kaal gemaakt. wat een k*t werk om die chroom strips los te krijgen. ik hoop dat ik nog wat delen nieuw kan krijgen want niet alles is meer in zo'n goede staat. zeker de rubber afdichtings strippen van de ruiten hebben het de afgelopen 30 jaar zwaar gehad. Gr |
|
Lachuh!!
|
Quote:
Haha, en wielspin :D |
leuk flimpje moeten we vaker doen.
het schiet lekker op nu alles is kaal nog een paar kabel uitzoeken en solderen. deze week weer een beetje doen als ik niet te gaar ben van het werk anders wordt het volgend weekend. grtz eddy |
Hahha wheelspin.. Yeah!!! Het gaat helemaal goed komen.
Gr Ronnie |
Goed bezig! Bedankt voor de info trouwens over de Golf.
Ps. Je PM box is vol ;) |
Quote:
Thanx. Ik zag het net. heb hem al leeg gemaakt. Gr |
Jammer dat er zo min reactie's op zo'n groot ombouwproject worden gegeven. Maar goed, we hopen maar dat het beestje straks voor VAG-Fest klaar gaat zijn en dit jaar ergens een prijsje gaat pakken. Want het is toch wel beetje ein einselstuck dacht ik zo.
Gr Ronnie |
Quote:
Och ja , als dat het ergste is. :tongue: Het is me meer waard dat we met de vrienden groep lekker aan het knutselen zijn onder het genot van veel bier! Gr |
Hoor ik daar bier???? Hahahaha dan ben ik aanwezig.
Gr Ronnie |
klopt helemaal! :) meestal hoe leger de krat, hoe minder er gewerkt wordt omdat je door het lachen nog geen ratel meer kunt vasthouden.
maar iig goed bezig en idd eens een keer wat anders, dare to be different! |
Quote:
11 pagina's, en meer dan genoeg views....Lijkt me prima hoor. |
Ja het is zeker nier verkeerd, wacht maar tot de parel van het zuiden straks gespoten is dan. Is Limburg weer een mooie auto rijker. Hahaha.
Gr Ronnie. |
Quote:
Precies, het samen klussen geeft het grootste plezier... Vergeet de Golden Power en de salami niet :D Owja en Ronnie en een peperduur boortje :nuts: |
Quote:
Ja Ronnie! Dat heeft me een rib uit mijn lijf gekost! Kost je een kratje! :D Gr |
hey klusvrienden van me,
dat is toch het belangrijkste dat we het zelf leuk vinden. we komen goed de winter door en nu met die mooie carpoort gaat het helemaal super fijn. binnenkort de volgende klus maken en dan zal het wel weer snel naar het meeting seizoen gaan. maar met dat bier goldenpower en salami en dan ook nog de grilworst komt het allemaal goed. grtz eddy op naar het volgende weekend kunnne we weer beginnen |
heb um ff helemaal doorgeploeg en ziet er veelbelovend uit ;)
ijgenlijk best stoere wagen zo'n passat :D |
:thumbup: Ik vind het zeker een mooi project, maar om nu om de post te reageren van oow wat mooi en ooowww wat gaaf, daar wordt je topic ook niet beter van denk ik.
En de lol die je er zelf aan hebt is volgens mij het belangrijkste ja. Maar ik blijf deze zeker volgens hoor! :D |
Ja met die maga tent/carpoort kunnen we blij zijn aangezien het dit weekend weer erg slecht weer zal zijn.
Ook maar even een paar flessen gas regelen he, voor de kachel, zodat we niet alleen droog zitten maar ook nog eens lekker warm. Gr Ronnie. Ik heb nog een kratje staan,.Komt deze week je kant op Cloontje.. |
@ De Limburger : Dat kratje is welkom , dat weet je.
@stangls : zekers stoere wagen , al is het alleen al omdat je ze bijna niet meer ziet. @FunkyF : die ratel vast houden wordt inderdaad steeds moeilijker , ook vanwege de tranen van het lachen. Maandag is mijn collega weer terug en dan gaan we beginnen met schuren en plamuren , dan gaat het het echte werk dus beginnen. Tijd dringt want de zomer komt eraan. Gr |
Ik volg iedere posting in dit topic met grote interesse, maar voel idd ook niet de behoefte om na iedere kleine update weer te reageren dat ik het mooi vind?!
Enneh... Je kunt ook teveel informatie communiceren, hè?! :D Quote:
|
Quote:
Haha, ben je mijn post aan het verkrachten? :D |
Quote:
En die van De Limburger? hahahahaha :D Gr |
Vandaag de verlichting verder aangesloten. de rem lichten doen het nu ook. alleen nog de achteruit verlichting en dan is dat ook weer klaar.
Gr |
Zowww.zit een hoop werk in!!
|
Schuren begonnen
Gister eindelijk begonnen met schuren.
Gisteren ![]() ![]() ![]() Vandaag: ![]() Wat een K*T werk om dat schuim onder de motor kap weg te krijgen!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo dat was het voor vandaag. Morgen nieuwe dag en weer veel werk. Gr |
:spankit: Ziet er goed uit Cloontje, en gelukkig is de sleutel terecht..
Gr Ronnie |
![]() Golden power en peuken, dan kan je een tijdje doorgaan :D |
Quote:
Mannen / klus brandstof :thumbup: :thumbup: |
Quote:
Daar zijn al hele auto's door gebouwd in de helft van de tijd .....of was het nu de dubbele tijd? ;) Er gaat niets boven de lekkere lucht van Golden Shower samen met een smog-gordijn tijdens het klussen... Iig goed bezig, ligt een goed tempo op bij jullie! mach weiter so....! :thumbup: |
goed bezig, petje af voor het 'buiten werken' :D
P.s. gaat dat wel goed, in de vrieskou met plamuur? |
Quote:
Heb een heater in de tent staan. vanavond komt er nog een 2de heater in de tent erbij. het is verbazingwekkend warm in de feesttent. De mix van verband gas , golden shower en sigaretten rook is ultiem!! Gr |
Quote:
Als je die golden power vervangt door heel veel bier :D |
Quote:
Krijg je niets meer gedaan hahahaha. Gr Ronnie |
iemand trouwens nog goede ideeen om die plak zooi van de binnenkant van de motorkap af te halen?
Gr |
Lost het niet op met stickerverwijderaar? Of terpentine/wasbenzine?
|
heb je een auto waar de motor kap in past? ding ff achterin gooien naar een wasbox rijden en ding ff goed afblazen met warm/heet water dan word ie brandschoon. kun je het best ff doen waar je een beetje uit het zicht bent van de camera s. de meeste eigenaren van de wasboxen zijn niet zo blij als je dit doet, maar werkt wel super snel, paar minutjes brandschoon.
|
@ pewi vwteam : helaas heb ik geen auto waar dat inpast.
@ boeie : ik had aceton al geprobeerd maar dat had geen effect. bedankt voor het mee denken. Gr |
mmm das jammer, ook geen mogelijkheid om dat ff te regelen?! scheelt je veel ellende en tijd. zo maken wij ook altijd motoren, versnellingsbakken, motorruimen brandschoon. onze verhuurder heeft zo grote hogedruk reiniger water temp tot 180 graden:D gegarandeerd brandschoon.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:07. |