Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   5 deurs mk3 gti satin silber metallic... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=76936)

vinnietuning 05-04-2011 20:32

dikke wagen hoor :thumbup:

classic-edition 05-04-2011 21:15

Super wagen :thumbup:

gti-er 05-04-2011 23:05

Heb je wel carterpannetjes liggen Nigel, of is dat niet nodig! :D

FunkyF 06-04-2011 06:17

vet Nigel! ligt (i.p.v. staat) erg mooi op zijn wieltjes...! ;)

LRR 06-04-2011 13:53

Quote:
Originally Posted by gti-er
Heb je wel carterpannetjes liggen Nigel, of is dat niet nodig! :D

Onderkant voorspoiler zal vrijwel dezelfde hoogte/laagte hebben als z'n carter,
dus als hij met z'n spoiler iets raakt tijdens het rijden en hij kan tijdig stoppen dan is er niks aan de hand :tongue: :tongue:

Vains 06-04-2011 18:50

Vandaag eens even bezig geweest met de electrische ramen aangezien de bijrijderskant niet funtioneerde. Na het hele mechanisme eruit gehaald te hebben werd het motortje nog steeds niet aangestuurd, na wat zoekwerk bleek er een kabelbreuk te zitten in de deur. Na deze opnieuw gesoldeerd te hebben functioneerde alles weer. Wel heb ik gelijk een nieuw raammechanisme geplaats, kan het er weer even tegenaan :thumbup:

Daarna ben ik eens begonnen met de koplampen donkerder te maken, dit is het eindresultaat:

@ Salih: het is mij nog niet gelukt om de carterpan te raken :D Dus voorlopig heb ik nog geen voorraad nodig. Wel moet ik binnekort even een paar nieuwe lippen gaan bestellen ;)

Dennis-Mash 06-04-2011 22:12

Die VR6 lippen worden toch vrij schaars? Of waren dat die van de Vento VR6?

De Limburger 06-04-2011 22:40

Eerst even een setje luxe platen Nigel..
Gr Ronnie

Vains 07-04-2011 12:28

Een vr6 lip bestel je op ebay voor 8 euro :D

@Ronnie: eerst eens even een velg lakken. Ik moest vandaag van die scootermongolen ontwijken waardoor ik door een gat in het wegdek heen moest... Nu is dus een velg aangelopen tegen de wielkast achter waardoor er lak vanaf is gesprongen :(

breadfan83 07-04-2011 12:37

Quote:
Originally Posted by Vains
@Ronnie: eerst eens even een velg lakken. Ik moest vandaag van die scootermongolen ontwijken waardoor ik door een gat in het wegdek heen moest... Nu is dus een velg aangelopen tegen de wielkast achter waardoor er lak vanaf is gesprongen :(

Toevallig... Ronnie heeft zich net 'n brommer in elkaar gesleuteld en is gaan testrijden, en jij moet voor zo'n gevaartes uitwijken...

1+1=2? :D

De Limburger 07-04-2011 13:47

Nee nee, ik heb een brommert...

Erik 07-04-2011 18:03

Die raampjes zijn inderdaad een euveltje! :thumbup:

Vains 20-04-2011 16:20

Laatst even een antenne-revisie setje gescoord aangezien de huidige rubber van de antenne begon te scheuren en dat zag natuurlijk niet uit :)

Voor:

Na:

Ook bij de dealer een nieuwe naafkap besteld van een S3 velg, aangezien ik een chromen logo kwijt ben geraakt onder het rijden en deze niet los te krijgen zijn via Audi... Vervolgens heb ik het logotje even overgezet.

Vandaag ook even de remklauwen rood gemaakt zoals een 20 jahre editie dat ook heeft. De klauwen waren eerst half zilver geschilderd waar inmiddels al de roest doorheen begon te komen, geen porum dus :screwy:

En de wagen lag achter nog niet laag genoeg dus heb ik hem nog een cm laten zakken achter :tongue:

classic-edition 20-04-2011 20:52

Ik ben fan :thumbup:

henkwassenaar 20-04-2011 23:29

Me too :thumbup:

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Ik ben fan :thumbup:

vdWal. 21-04-2011 05:59

en ik ook! zeer nice man

FunkyF 21-04-2011 07:41

en ik ook! die bandjes zitten zo strak dat het net is alsof je er geen banden op hebt. ;)

Vains 21-04-2011 12:09

Iedereen bedankt voor het compliment :thumbup:

Hier een duidelijkere foto van de remklauwen in de velg

@Frank: Je ziet de mensen ook best vreemd kijken als ze naast je staan bij het stoplicht... De meesten denken dat het 18 is :D

CleanedCordoba 21-04-2011 15:38

ziet er weer erg goed uit zo! nette 3

T-bo 22-04-2011 07:22

Netjes! Heb onbewust haast een exacte kopie van deze.
Valt goed met de rijden op deze hoogte en 17"?

jetta mk1 '82 22-04-2011 07:52

gave combi zo zeg!!

Larsv5 22-04-2011 12:48

Quote:
Originally Posted by jetta mk1 '82
gave combi zo zeg!!

Is wel een 5-deurs maar geen combi.... :D

hele nette MKIII.... :thumbup:

Vains 22-04-2011 12:51

Quote:
Originally Posted by T-bo
Netjes! Heb onbewust haast een exacte kopie van deze.
Valt goed met de rijden op deze hoogte en 17"?

Dank je! Dan ben ik eens benieuwd naar de jouwe :tongue:
Ik gebruik de wagen dagelijks en kan vrijwel probleemloos rondrijden. Ik heb heb laatst geprobeerd een cm lager te rijden voor, maar dan loopt de aandrijfas tegen de carroserie aan :(

Vains 22-04-2011 12:53

Quote:
Originally Posted by Larsv5
Is wel een 5-deurs maar geen combi.... :D

hele nette MKIII.... :thumbup:

Haha daar is er ook eentje wakker :tongue:

Thanks!

Renegade 22-04-2011 14:32

Ziet er heel erg dik uit nigel ! Zag m vanmorgen nog staan in nieuwdorp toen ik met de bus erlangs kwam :tongue:

T-bo 22-04-2011 17:36

Quote:
Dank je! Dan ben ik eens benieuwd naar de jouwe :tongue:
Ik gebruik de wagen dagelijks en kan vrijwel probleemloos rondrijden. Ik heb heb laatst geprobeerd een cm lager te rijden voor, maar dan loopt de aandrijfas tegen de carroserie aan :(

Bedankt voor de info. Die van mij is wel een 16v,weet niet of die blok lager komt. Verder lijken erg hard op elkaar: zelfde kleur, 5 deurs en de rode accenten! Ben nog aan het twijfelen of ik er 185/35 of 195/40/17 onder ga duwen. Denk het 2de, de velgen die er nu onder komen zijn ook 7,5" maar de volgende wat breder dus kan ik die banden nog gebruiken.

LRR 22-04-2011 17:53

Mooi resultaat Nigel !!! Helemaal mijn ding zo....

De Pul 22-04-2011 17:55

heel erg gaaf......:thumbup:

roy-mk1 22-04-2011 23:25

Dikke Golf!

Je bent afgelopen jaar bij Edi in Beek geweest voor APK en bandjes demonteren klopt dat?
Liep daar toen stage

Yusuf 22-04-2011 23:33

Allejezus wat staat dat ding laag zeg haha, wel dik ding hoor :thumbup:

Vains 23-04-2011 13:13

Quote:
Originally Posted by roy-mk1
Dikke Golf!

Je bent afgelopen jaar bij Edi in Beek geweest voor APK en bandjes demonteren klopt dat?
Liep daar toen stage

Ja dat klopt, die tractorbandjes mochten er inderdaad vanaf :D

gti-er 23-04-2011 14:48

Ben je nu klaar of niet Nigel? :thumbup:
Of ga je nog lekker door, aangezien het geen project zou worden! :D

Vains 03-05-2011 11:46

Quote:
Originally Posted by gti-er
Ben je nu klaar of niet Nigel? :thumbup:
Of ga je nog lekker door, aangezien het geen project zou worden! :D

Nou ik heb even getwijfeld om hem weg te doen en wat anders te gaan halen :) Maar het is toch wel een fijne wagen dus we gaan nog even verder :D

Aangezien de meetings er weer aankomen heb ik de wagen maar eens even een klei behandeling gegeven en de wagen grondig gepoetst en in de was gezet...

Uit de deursponningen kun je eten :D

En ik heb luxe kentekenplaten gemonteerd...

lager 03-05-2011 12:02

Quote:
Zou wel gaaf staan, alleen heb ik geen vermogen om de wagen op zijn kant te krijgen :D
Als er een sneller blok in had gelegen dan had ik dat wel gedaan, maar ik vind het zelf een beetje stom uitzien als iemand niet van zijn plaats komt maar wel een rolkooi heeft ;)

:thumbup:

C1Rob 03-05-2011 12:04

Blijft een erg mooie auto! Dat zilver.... hmmm :)

gti-er 03-05-2011 20:47

idd beter een paar meetings pakken en na het seizoen weer verkopen. :thumbup:
of kun je niet zo lang wachten! :D

Misha 03-05-2011 21:14

Netties Nigel .. zou een zwart grilletje mooi staan? Kan me zo niet voor de geest halen op een mk3..
Verders alleen nog van die smoke 20jahre knippers/dummies/mistlampen erin en verder niks meer :)

Vains 04-05-2011 11:43

Quote:
Originally Posted by Misha
Netties Nigel .. zou een zwart grilletje mooi staan? Kan me zo niet voor de geest halen op een mk3..
Verders alleen nog van die smoke 20jahre knippers/dummies/mistlampen erin en verder niks meer :)

Thanks Misha, ik zou niet weten of dat zou staan.. Misschien ooit eens een keer proberen. 20 jahre knippers en verstralers staan op de planning :thumbup:

Verder heb ik ook een KW inox setje aangeschaft zodat mijn vriendin niet meer verplicht met sport-bh hoeft te rijden :D
Die goedkope rotzooi wat er nu onder zit komt mij onderhand de kont uit :rolleyes:

Lieuwe 04-05-2011 20:10

Blijft een super wagen dit! Heb nooit veel met MK3's gehad, maar als ik dit zie wil ik er ook wel 1 :thumbup:

Vains 05-05-2011 07:48

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
Blijft een super wagen dit! Heb nooit veel met MK3's gehad, maar als ik dit zie wil ik er ook wel 1 :thumbup:

Bedankt Lieuwe :thumbup:
Ik moet zeggen dat het een fijn wagentje is. Hij begint ook steeds beter te lopen sinds ik naar de Nordschleife op en neer ben gereden. Ik denk dat de wagen de laatste jaren wat weinig Autobahn heeft gezien ;)

Gister even 4 nieuwe ringen gekocht aangezien ik de oude er met de slijpschijf vanaf moest halen :screwy:
Dus nu heb ik ook de kunststoffen ringen ipv de metalen. Ook heb ik de schroefset helemaal uit elkaar gehaald en schoon gemaakt, straks eens even de set eronder leggen :)

Wat er over is van de ringen

En waarom ze vastzaten :D

Ben echt eens benieuwd hoe KW rijdt ten opzichte van de huidige Triple S set :tongue:

All times are GMT +1. The time now is 04:20.