![]() |
|
|
lekker bezig :thumbup: . Net even je topic door gelezen. Zou geen deuk slaan maar je poelie afdraaien.
|
Even contact opnemen met recaro.. Wangen zijn nog te leveren:)
|
Tellerbak gemonteerd.
|
|
Quote:
Motor zit er in en heb inderdaad me poelie laten afdraaien en me motorsteun iets ingekort. De motor hangt mooi recht en de poelie is mooi vrij van de carrosserie :thumbup: Ik zal binnenkort weer ff foto's plaatsen enzo. Project lag ff tijdje stil door werk in het buitenland. |
Quote:
Je moet Evert, ewcaddymk1, eens vragen hoe hij de hoeken van het tellerframe heeft bijgewerkt bij de temp en benzine meter, dan staat t nog veel netter. Voorbeeld foto's staan wel in zijn topic. |
Ok thanks, ik ga ff kijken :thumbup:
|
goed bezig :thumbup:
|
|
Shoongemaakt :confused: Damn het lijkt wel een nieuwe :thumbup:
|
Ja ik stond er ook versteld van. Dat ding was echt helemaal zwart een goor, jammer dat ik daar geen foto van heb.
|
Ik las net dat jij G60 assen had om hem om te bouwen naar 5x100.
Je moet wel de buitenste homokineten van een VR6 hebben passen zo op de G60 assen want de homokineten van een G60 zijn dunner dan die van een VR6 |
Quote:
Ja dat klopt ik heb ze van allebij liggen. Bedankt iig voor het meedenken :thumbup: |
Vr6
Wat voor Voorbalk heb jij gebruikt , ben zelf ook bezig met een vr6 in mijn jetta syncro te leggen en heb jij nog iets met de krukaspoely gedaan ?
|
Voorbalk van een passat vr6 en ik heb de krukaspoelie afgedraaid. Ook heb ik de motorsteun 1cm ingekort. Hij loopt nu mooi vrij zonder een deuk in me carrosserie te slaan :thumbup:
|
Quote:
:D |
goed bezig hiero
jammer dat je stuurhuis zo niet meer ziet hahahah :) :tongue: |
Quote:
Ja zonde is dat he :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:19. |