![]() |
Quote:
Klopt, dat is een orginele VW ruitenwisserarm met spoiler. |
Zoooooo,
Dit weekend de BBSen gepimpt met 4 nieuwe randen en nieuwe logotjes. Met een beetje mazzel kan ik woensdag de banden erop leggen. Voor 7J van gemaakt en achter 7,5J en er komen 185-45-15 bandjes op. Ik was ook niet tevreden over de oude 175-55ers die stonden ff te hoog. ![]() ![]() ![]() |
lol, die laatste foto :D :hug:
|
Quote:
Wat een supermooie golf, echt super respect, niks meer aan doen :woowoo: :rock: |
dikke shit kerel ging er mooi zelf in rijden haha
|
Quote:
Alleen dus nog ff de BBSen EN Compleet RVS op maat eronder met spagetti ;) |
![]() ![]() ![]() |
:thumbup: geweldig erdem niks meer aan doen dikke 10 :thumbup:
|
Echt supernetjes geworden zeg !! :cool:
|
poeh lekker hoor
|
:thumbup: netjes
|
Quote:
Echt een super vette bak! Ik heb 1 vraagie, er horen toch eigenlijk geen blauwe platen op? Mag je hier dan wel mee rond rijden?? :confused: |
echt een hele mooie golf !!!!
gr. Martijn @ wouter je mag zoveel niet !? |
Heb 'm laatst nog gespot in Zandvoort :)
|
Martijn, maar als je hem apk laat keure moet je zeker je plaatjes eff veranderen? en kan iemand mij vertellen hoeveel € het kost als ze je hiervoor bekeuren, wil het namelijk zelf ook erg graag:)
@Edit: Ik heb de kosten hiervoor al gevonden op het net: ondeugdelijke kentekenplaten € 65 |
Dat ziet er echt super uit :thumbup: :rock:
__________________ MK1 VW haaksbergen |
Indd prachtige golf... :thumbup:
|
zoals een 1tje er uit moet zien netjes man
|
Bedankt mensen.
Platen mogen niet, alleen met APK ff de gele erop |
lekker hoor! alhoewel ik ze op de oude maten ook zeker niet verkeerd stond staan!
|
Quote:
O ja, dat zou goed kunnen. Dorien en ik hadden en klein dagje uit samen. |
RVS 4-2-1 spruitstuk is besteld, en er komen dan 2 dempers onder, compleet RVS en weer met een pijp omhoog zoals nu. Om de 1300cc nog wat extra pit te geven.
|
Zaterdag even nieuwe contactpuntjes geplaatst, de oude hebben het helaas niet overleeft met al die toeren ;)
Wel een tegenvaller gehad namelijk dat de koppeling slipt. Dus aankomende week even de bak eraf. |
Man man man.Niets dan complimenten hoor.Prachtig gedaan.
|
bredere randen hebben hem wel heeeeeeel netjes gemaakt.. complimenten..
ding vraagt trouwens om een 16v.. |
Quote:
Thanx Richard, maar een 16V zal er nooit inkomen denk ik. Voorlopig rijdt het met dit blok zo leuk! Zondag ga ik de koppeling compleet vervangen en die week erop compleet RVS en dan ben ik er wel even klaar mee. Ik ben langzaam aan ook begonnen met de VR6 te demonteren want dat is het volgende grote project., die wil ik binnen 2 maanden bij de spuiter hebben. |
Quote:
Druk, druk, druk en nog eens druk :rock: |
Koppeling is ondertussen vervangen, je kunt weer volgas gaan. Morgen komt het hele RVS systeem eronder met spagetti etc. Morgen zal ik foto's plaatsen.
|
Beetje laat maar dan toch!
Wat foto's vd Golf op de VW-Forum meet. ![]() |
Nice hoor ! :cool:
|
Quote:
Waarom niet even een elektronische ontsteking plaatsen kerel :)? |
Super dikke Golf, heb er nog een tijdje bij staan kijken.
|
Hallo,
Beetje Last-Minute aktie maar we zitten nu in Trier Duitsland. Met dit motortje hadden we nog maar 200 a 300km gemaakt en het was tijd voor de grote proef. We hebben ondertussen 1000 vakantie kmers ermee gemaakt en het gaat allemaal prima. Veel groetjes! |
Goed om te horen! Nog een fijne vakantie! :cool:
|
Wel het eea ontdekt:
Als je een tijdje tussen de 160/170km/u rijdt op de teller wordt de olie behoorlijk warm, namelijk 130 tot 140 graden. Er moet een oliekoelertje op. Dan maar eens een ontsteking bouwen met hall-gever. Na het opnieuw opbouwen begon het een beetje een 'laat hem lekker binnen staan' auto te worden, maar dit doet hem goed. Ook met al het gewicht gaat hij lekker. |
Supers erdem!!! Toppertje zo!!!!!!!!
|
Hej Erdem, dat is snel :) Wij zijn pas net terug...
Goede reis terug gehad uit Z-Fr? Ik zal binnenkort de gespot foto's eens posten van jullie daily! Lachen om op vakantie een volksforummer tegen te komen! |
Wij zijn weer thuis, 1500km gereden zonder gezeik, en dat na al mijn gepruts aan de motor hahaha ;)
Hij is weer gewassen en gepoetst en staat binnen te wachten, ik zal spoedig een aantal foto's plaatsen vd vakantie. He Mel, Alles is goed verlopen met het rode hok, niks aan het handje. |
![]() |
Je project hier eens volledig doorlezen. Echt knap man! :thumbup:
Hoop de mijne ook zo wat te krijgen. Ps; enig i.d wat voor code zo'n 4-bak van een gt heeft? |
All times are GMT +1. The time now is 04:26. |