![]() |
Staat die nu zonder aandrijfassen op zijn wielen? Is namelijk niet zo heel goed voor de lagers aangezien het gedeelde lagers zijn, maar goed er rust nu niet heel veel gewicht op, maar echt goed is het niet.. Ziet er wel leuk uit zal ook lekker uit zien dadelijk die motor..
|
zou er idd een paar assen in zetten, soms gaan hierdoor de lagers kapot ( mischien niet altijd maar heb het zelf ook al eens meegemaakt )
mooie remmerij :D |
Al de zoveelste die het opmerkt :)
Ding is echt helemaal leeg, ik rol hem niet eens. Straks voordat de motor erin gaat fiets ik die assen er wel even in. Waarschijnlijk aanstaande zaterdag de bak reviseren. |
Begonnen met de versnellingsbak, bouten/moeren in diff zetten ipv klinknagels.
Motor ook langzaam aan het assembleren, steunen erop, koppeling erop uitlaatspruitstuk erop etc. Volgende week gaat het kleppendeksel/inlaatspruitstuk/gasklep naar de poedercoater om het in black wrinkle mat te laten coaten. Golf 4 rembekrachtiger en hoofdremcilinder op de kop getikt. En m'n Mocal oliekoelerset is ook binnen. Hier even een proefpassing van het inlaatspruitstuk. ![]() ![]() |
:thumbup:
Super project! Complimenten! |
Oliekoeler 16 rijen van Mocal
![]() Achteruit tandwiel was een 'beetje' beschadigd :) deze heb ik vervangen ![]() ![]() Deze delen ga ik inpakken en opsturen naar de coater ![]() |
Super project Erderm, de spulletjes uit je groene onderdelen golf zitten inmiddels op me golf 1 gemonteerd! nog bedankt daarvoor.
|
ziet er allemaal heerlijk uit! :thumbup:
|
Quote:
Bedankt! Das mooi op die manier andere golfjes 1 weer completer te maken. |
ik ben gezond jaloers
(en heb nu spijt dat ik niet VR6 T in de mk1 ben gegaan haha) super mooie werken! |
Bericht van de coater gehad dat ze er mee bezig zijn. Ik heb de spullen naar Duitsland verstuurd, chrom-store.de. Zij gaan de black wrinkle look spuiten. Mijn poedercoater in NL doet dit namelijk niet omdat hij niet speciaal voor mij het poeder wil aanschaffen, dan wordt het allemaal te duur.
Chrome-store.de is super net en super snel met mails/antwoorden/offertes etc, daar kunnen een boel bedrijven nog wel een puntje aan zuigen. Vandaag de bak in elkaar gezet, de bakhelften zitten weer aan elkaar, ik zal morgen eens foto's plaatsen. Maandag breng ik de bak naar de spuiterij en daarna hopelijk volgend weekend de schakeltoren in de bak hangen en de 5e versnelling en dan de deksel erop. Misschien in februari zover dat de motor met bak eindelijk de auto in kan?? |
Bouten/Moeren in diff
![]() ![]() Bak open ![]() En bak dicht ![]() Vandaag de bak bij de spuiter afgeleverd en hem er veel plezier mee gewenst :) |
Netjes hoor :)
|
Heel mooi project dit!
|
prachtig project..kleur is erg mooi in t zon( maar meot ik hem eerst eens wassen :D)
|
Quote:
Ik kan het nu niet eens meer zien zoveel stof zit erop :) Als de bak terug is zal ik proberen wat zonnige fotos te maken |
Nou helaas weinig zon gehad maar wel heel weekend ontzettend hard gewerkt!
-Bak terug van de spuiter en afgebouwd -Delen retour uit Duitsland gecoat, en gemonteerd -Bak even tegen de motor aangeplakt -Motorruimte schoongemaakt EN DE MOTOR ERIN GEHANGEN!!!!!!!! Viel mij alles mee, eigenlijk niks beschadigd gelukkig. Nu maar even stoppen met dit feest omdat ik over 3/4 weken de achtertuin ga aanpakken wat het nodige tijd en geld gaat kosten. Fotowwwsss! |
lekker bezig erdem, ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
|
Like!
|
heel erg mooi!
|
All times are GMT +1. The time now is 07:17. |