![]() |
Quote:
Geen idee eigenlijk. Auto staat nu in 'opslag' dus kan er nu niet bij. Ondertussen wat nieuwe delen geregeld, veerpootbrug gemonteerd, chrome delen besteld voor onder de motorkap etc etc. Met 2 maanden zal ik ermee aan de gang gaan. |
Kick
Wat voor blauw praten we eigenlijk over? hele topic doorgescrolled, maar overal wordt er over 'de oude kleur' gesproken, en allerlei kleuren die de auto uiteindelijk niet kreeg.. Is dit monacoblauw? |
Kleur is Pargasblau LB5A
BBSen zijn 99% zeker verkocht, worden morgenavond opgehaald! |
Pracht van een auto! (Alleen even andere koplampen erin,...originele Hella's,..maar dat is mijn persoonlijke mening ;) )
|
BBSen zijn net opgehaald.
Gister nieuwe ontsteking binnen gekregen van een Saab 900, zo kan ik eindelijk die contactpunten vervangen voor electronische ontsteking. |
vanmiddag even staan kwijlen, wat een gaaf ding !!
de nieuwe wielen staan echt super ! gr. Martijn |
Poe! Sterk werk Erdem!
Gr. Rutger |
Heb net het hele topic doorgelezen, mooi gedaan, knap staaltje werk
Autootje staat er goed bij :thumbup: |
Thanx mensen,
Hier een foto met de nieuwe wielen, niet een al te beste foto maarja. ![]() |
kleur = geniaal! Echt super op een oude VW.
Je hebt het GK'tje netjes aan de praat met de Keihins? Merk je ook verschil met de electronische variant tov de puntjes ontsteking? Echt een supergolf.. .I am jaleous |
netjes erdem :thumbup:
|
Heb je nog meer foto's met die HTN's? Ziet er super uit.
|
Ik heb er al een tijdje niet naar gekeken ivm aanschaf huis. Het zal nog maanden duren totdat ik eens knappe foto's heb. Ontsteking heb ik ook nog niet omgebouwd en zo zijn er nog een aantal dingen die nog in orde gemaakt moeten worden.
|
Na maanden hebben we zondagavond even een klein ritje gedaan.
|
Lijkt SUPER die wielen er onder !
Vette bak dus :thumbup: gr siep |
De HTN's staan de wagen vele malen dikker :thumbup:
|
Ziet er goed uit
Ik vind het altijd zo mooi staan als de harten van de velgen in de kleur van de auto zijn gespoten en de randen gepolijst |
Vond de BBSen erg mooi staan, maar dit staat super!
|
hey erdem kerel leef jij ook nog ;) !!
ben je al klaar met het verbouwen van je huis ? de golfje ziet er super uit zo ! gr. Martijn |
Ik denk dat dit het beste is wat ooit is gedaan aan de Golf, de HTN's erop.
Ik heb nog 3 a 4 maanden verbouwen voor mij ivm uitbreiden vd garage zodat alle auto's binnen kunnen staan dus geen tijd voor sleutelen helaas. Misschien van de winter..? |
Even een kleine update,
Na verbouwing van ons huis, onze trouwerij met deze Golf als trouwauto en de uitbouw van de garage kunnen we ons weer vol op auto's storten! Over twee weken gaan we op vakantie met deze Golf, 2 weken op pad met 2500km voor de boeg. Eindelijk staat de Golf 1 ook thuis samen met mijn VR6 ![]() |
Like the red one :thumbup:
Love the blue one :wuv: edit; jullie hebben echt HART voor je auto :thumbup::thumbup::thumbup: |
ziet er goed uit erdem! heb je meer foto's van de garage?
|
Bedankt,
Was wel even flink bikkelen in de weekenden, graven, funderen, dak erop etc etc, en het is niet niet helemaal af, binnenkant wel maar er moet nog het eea geschilderd alleen met al het regen vandaag zal daar niks van komen. ![]() ![]() ![]() |
tjo...laatste update was 2 jaar terug :thumbup:
Ziet er goed uit allemaal, golf 2 zie ik nog wel eens gaan regia heemskerk e.o. goodluck met de trip! |
heb je ook nog wat pics van de rooie?
|
|
mooi schuurtje kerel, en wat een dikke hoepels onder je menie cruiser :D
|
Even een snelle update vanuit Wolfsburg. Na een kleine twee weken door Duitsland te toeren door de slingerwegen en bergen moet ik zeggen dat de Golf het heel goed doet op zijn carburateurs. Snel gerekend hebben we ongeveer 2500km gemaakt in korte tijd. Morgen gaan we weer terug naar huis en kan hij weer rusten.
|
blijf het een hele strakke golf 1 vinden :cool:
|
Quote:
hi, welke velgen zitten er onder de golf van op de foto? Mooi project! :thumbup: |
Quote:
misschien niet alleen plaatjes kijken maar ook het topic lezen :rolleyes: . zijn HTN velgen |
ook erg leuk om ff door te nemen.
keep it up. |
Ben al een tijdje aan het dubben om weer eens meer werk te creeren aangezien ik nog niet genoeg te doen heb en ben er denk ik wel uit.
Mn daily 16V ga ik dit jaar nog gebruiken en hem van de winter 'slopen' en in onderdelen verkopen. Alle 16V techniek ga ik dan bewaren en in deze bouwen maar dan op Webers. Kan ik ook het complete onderstel aanpakken, coaten etc. |
Bah die auto ziet er toch niet uit. Nee geintje, echt super mooie auto geworden.
Heel hoog kwijlgehalte. |
HTN wielen zijn echt ultra gaaf onder een mk1
|
Auto zag er goed uit :thumbup:
|
Toffe Mk1!
|
Afgelopen zondag nog even staan bewonderen . Dikke golf
|
Thanks, wordt toch tijd om onderzijde ook knap te maken:) eerst even de Country opknappen komende maanden dan gaan we verder met deze.
|
All times are GMT +1. The time now is 17:24. |