![]() |
Golf 1 VR6
Bekende van dit forum wel.
Stond tijd geleden ook te koop. Eerst van Pim, http://www.volksforum.com/forum/sho...light=golf1+vr6 Later stond ie te koop voor een kleine €800 meen ik. Toen heeft hij hem verkocht aan Marten, en Marten heeft hem even gehad en toen ook weer verkocht. En nu dus weer te koop :rolleyes: http://auto.marktplaats.nl/volkswag...-vr6-motor.html |
luchtmacht blauw?? is toch gewoon een ori kleur??
|
Dit wordt ook weer zo een hoer,constant te koop en niemand die hem klaar maakt "wat zo makkelijk is volgens diegenen die hem hebben:D "
Deze heeft er ook wel weer verstand van ja :D luchtmacht blauw hahahahahahaha |
Sommige verzinnen echt van alles om een hok interessant te laten lijken :D
|
valt niet mee om een type 1 op kenteken te krijgen als VR6
|
Quote:
Als je diegene allemaal hoort die deze hebben is het NO PROBLEM :D |
Quote:
nee das altijd zo , kost niks , overal te krijgen , en is geen probleem maar o wee ..... :D |
750 kg met een VR6 erin.. Knap werk :D
|
ben bij deze vd zomer idd wezen kijken stond toen in cappele ad ijsel ofzo en motor hangt er idd erg netjes in alleen de rest vant werk beetje jammer en dan de carroserie heb al heel wat mk1 tjes gezien maar weinig zo rot beetje jammer en liep toen van geen meter zat uitlaat van krap 40mm onder en ketting was net zoon kettingzaag geen spanner of geleider meer te bekenen mijn mening was toen dat je better zelf kan gaan bouwen op harde cas.
weet niet hoe hij nu is hoop toch wel een stuk better als toen |
ik heb hem ook een tijdje gehad. ben er 1 keer mee naar drachten gereden, voor de rest heb ik er eigenlijk niet mee gereden.
die uitlaat van 40 mm zat er idd nog onder toen ik hem had. stond ook op nummer 1 om te veranderen. en ook de benzineleiding moest veranderd worden, heb ik niet gedaan. de voorste motorsteun die is een beetje overdreven aan de auto gelast, en ook de achterste motorsteun is op de subframe van een golf 1 gelast, dat had ik in eerste instantie niet gezien toen ik hem kocht. ben er toen mee naar de rdw geweest, die vertelde mij dat je niet aan het subframe mocht lassen (is vrij logisch lijkt mij) dus toen had ik de lol er een beetje af. of ik moest hem helemaal verbouwen, kon ik net zo goed zelf 1tje bouwen. dus daarom hem ik hem weer in de bingo gedaan, en die jongen die hem kocht, die hoefde hem niet op kenteken, buitenkant netjes maken en rijden zei die. dat is het verhaal achter deze auto van mijn kant. suc6 met de verkoop.. groet Marten |
Quote:
Een golf 1 heeft toch geen subframe. Of bedoel je het gedeelte waar de veerpoot aan vast zit. Dat gedeelte wat veert. (dat 3-hoek ding, ben de naam kwijt) |
Quote:
dat was ook het eerste wat ik dacht golf 1..... subframe?????? |
Quote:
??? en wat bedoel jij daarmee? Toch niet draagarm he. (triangel) Ik denk niet dat ze daar een motor op monteren :D |
3hoek deel dat veert, dat moet wel de draagarm zijn.
Ik neem niet aan dat iemand zo dom is om daar iets aan vast te lassen. Ben nou wel benieuwd hoe/wat er nou mis is met deze golf1. Binnenkort rijdt er in ieder geval een golf1 VR6 cabrio op kenteken in Groningen. Over een paar weekjes gaat er een golfje1 met VR6 naar Lelystad. Die wordt nu omgebouwd bij V-Customizing. Ik zal nog wel even laten weten hoe makkelijk dat uiteindelijk gegaan is (of niet..). |
Quote:
Is nog niet zeker dat ie op kenteken staat dan ;) :D |
ik snap je grapje niet :confused: , maar het is nu nog een 1.8 op kenteken, straks een VR6 op kenteken.
Het is zeker dat deze op kenteken komt, aangezien ze ook een lupo 20VT met 6 bak op kenteken gekregen hebben zal dat wel lukken. |
Quote:
Het is pas zeker als de papieren binnen zijn. Een 4 cillinder in een auto met 4 cillinders bouwen kun je niet helemaal vergelijken met een 6 cillinder in een 4 cillinder. Dit blijven eindeloze discussies, snap zelf niet eens dat ik nog reageer :D |
Quote:
Dat bedoel ik dus ook :thumbup: :goodpost: Jurg :thumbup: |
Quote:
Is dit ook bij dat V-Customizing gedaan? Iets bekend wat ze met de 6bak gedaan hebben qua steunen en hebben ze hier nog specifiek naar gekeken bij de RDW? |
Quote:
Ik bedoel waar de triangel aan het chassis vast zit. |
Ja, die foto's zijn hier gewoon nog steeds op het forum te bekijken, in het topic waar hier ook een link van staat...
Daar zie je een plaat in de hoeken van de motorruimte gelast worden (aan de binnenkant van de chassisbalk, ongeveer bij de draagarmsteun), alwaar een motorsteun op gemaakt wordt... |
![]() ![]() |
@Domi
Ja dat bedoel ik. |
Quote:
tegenwoordig hebben ze apk regels aangepast en nu mag je voor de apk gewoon een 6 cilinder op een 4 cilinder kenteken bewijs hebben, dit is een reden dat er dan weer een hoop mensen denken zomaar een 6 cilinder in een 4 cilinder te mogen zetten. maarja als je een klapper maakt of iets en je krijgt een keuring bij de rdw of iets ben je natuurlijk zwaar de pineut. dat persoon die bij jouw kwam zal het ook wel zo gedacht hebben, :screwy: |
Quote:
reageer dan ook gewoon niet ;) Ik bedoel te zeggen dat deze naar Lelystad gaat voor een uitgebreide keuring. De bedoeling is dat deze geheel volgens de regels (dus 6 cilinder op kenteken ) rond gaat rijden. Voordat de 20VT in de lupo kwam incl. de 6 bak riepen ook allerlei mensen dat dat nooit door de RDW keuring zou komen. Dit was uiteindelijk ook geen probleem, geluidstest/rijgedragtest en technische keuring zijn allen netjes doorlopen. |
en daar is die weer! :cool:
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...-vr6-motor.html nog steeds met het smalle uitlaatje eronder :D |
Geen pan, golf 3 dash in een 1
|
Haha, nooit geweten dat golfjes in de kleur monacoblauw van de luchtmacht zijn geweest :tongue: dan is die van mij wel een hele zeldzame :wow: een origineel duitse auto met de originele nederlandse luchtmachtblauw kleur :screwy:
Quote:
|
Tja,mooi idee,maar afwerking is idd neit echt alles.
Ben trouwens benieuwd naar die mkI cabrio.. |
tja, deze golf 1 vr6 had de luchtmacht natuurlijk nodig om die F16's bij te houden :D
|
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.