![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Bekende van dit forum wel.
Stond tijd geleden ook te koop. Eerst van Pim, http://www.volksforum.com/forum/sho...light=golf1+vr6 Later stond ie te koop voor een kleine €800 meen ik. Toen heeft hij hem verkocht aan Marten, en Marten heeft hem even gehad en toen ook weer verkocht. En nu dus weer te koop ![]() http://auto.marktplaats.nl/volkswag...-vr6-motor.html |
#2
|
||||
|
||||
![]() luchtmacht blauw?? is toch gewoon een ori kleur??
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Dit wordt ook weer zo een hoer,constant te koop en niemand die hem klaar maakt "wat zo makkelijk is volgens diegenen die hem hebben
![]() Deze heeft er ook wel weer verstand van ja ![]()
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#4
|
||||
|
||||
![]() Sommige verzinnen echt van alles om een hok interessant te laten lijken
![]()
__________________
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
#5
|
|||
|
|||
![]() valt niet mee om een type 1 op kenteken te krijgen als VR6
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je diegene allemaal hoort die deze hebben is het NO PROBLEM ![]()
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee das altijd zo , kost niks , overal te krijgen , en is geen probleem maar o wee ..... ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() 750 kg met een VR6 erin.. Knap werk
![]()
__________________
Polo 9N3 '05 1.4 TDI chipped by JD Engineering |
#9
|
|||
|
|||
![]() ben bij deze vd zomer idd wezen kijken stond toen in cappele ad ijsel ofzo en motor hangt er idd erg netjes in alleen de rest vant werk beetje jammer en dan de carroserie heb al heel wat mk1 tjes gezien maar weinig zo rot beetje jammer en liep toen van geen meter zat uitlaat van krap 40mm onder en ketting was net zoon kettingzaag geen spanner of geleider meer te bekenen mijn mening was toen dat je better zelf kan gaan bouwen op harde cas.
weet niet hoe hij nu is hoop toch wel een stuk better als toen |
#10
|
||||
|
||||
![]() ik heb hem ook een tijdje gehad. ben er 1 keer mee naar drachten gereden, voor de rest heb ik er eigenlijk niet mee gereden.
die uitlaat van 40 mm zat er idd nog onder toen ik hem had. stond ook op nummer 1 om te veranderen. en ook de benzineleiding moest veranderd worden, heb ik niet gedaan. de voorste motorsteun die is een beetje overdreven aan de auto gelast, en ook de achterste motorsteun is op de subframe van een golf 1 gelast, dat had ik in eerste instantie niet gezien toen ik hem kocht. ben er toen mee naar de rdw geweest, die vertelde mij dat je niet aan het subframe mocht lassen (is vrij logisch lijkt mij) dus toen had ik de lol er een beetje af. of ik moest hem helemaal verbouwen, kon ik net zo goed zelf 1tje bouwen. dus daarom hem ik hem weer in de bingo gedaan, en die jongen die hem kocht, die hoefde hem niet op kenteken, buitenkant netjes maken en rijden zei die. dat is het verhaal achter deze auto van mijn kant. suc6 met de verkoop.. groet Marten
__________________
voor leuke setjes velgen, ''KLIK HIER'' |
#11
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Een golf 1 heeft toch geen subframe. Of bedoel je het gedeelte waar de veerpoot aan vast zit. Dat gedeelte wat veert. (dat 3-hoek ding, ben de naam kwijt)
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#12
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat was ook het eerste wat ik dacht golf 1..... subframe?????? |
#13
|
|||
|
|||
![]() Quote:
??? en wat bedoel jij daarmee? Toch niet draagarm he. (triangel) Ik denk niet dat ze daar een motor op monteren ![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() 3hoek deel dat veert, dat moet wel de draagarm zijn.
Ik neem niet aan dat iemand zo dom is om daar iets aan vast te lassen. Ben nou wel benieuwd hoe/wat er nou mis is met deze golf1. Binnenkort rijdt er in ieder geval een golf1 VR6 cabrio op kenteken in Groningen. Over een paar weekjes gaat er een golfje1 met VR6 naar Lelystad. Die wordt nu omgebouwd bij V-Customizing. Ik zal nog wel even laten weten hoe makkelijk dat uiteindelijk gegaan is (of niet..).
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is nog niet zeker dat ie op kenteken staat dan ![]() ![]()
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#16
|
||||
|
||||
![]() ik snap je grapje niet
![]() Het is zeker dat deze op kenteken komt, aangezien ze ook een lupo 20VT met 6 bak op kenteken gekregen hebben zal dat wel lukken.
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#17
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is pas zeker als de papieren binnen zijn. Een 4 cillinder in een auto met 4 cillinders bouwen kun je niet helemaal vergelijken met een 6 cillinder in een 4 cillinder. Dit blijven eindeloze discussies, snap zelf niet eens dat ik nog reageer ![]()
__________________
WWW.MIVW.NL |
#18
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat bedoel ik dus ook ![]() ![]() ![]()
__________________
Built NOT Fucking Bought |
#19
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is dit ook bij dat V-Customizing gedaan? Iets bekend wat ze met de 6bak gedaan hebben qua steunen en hebben ze hier nog specifiek naar gekeken bij de RDW? |
#20
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik bedoel waar de triangel aan het chassis vast zit.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |