![]() |
Mijn Cabrio uit '83
edited
|
edited
|
Ziet er netjes uit ja
|
edited
|
edited
|
Ik dacht dat je stalen bumpers ging monteren, of zijn de plannen alweer gewijzigd? :D
Misschien van die smalle kunstof bumpers met chroomstrip monteren voor een beetje extra chic? |
leuke auto, maar dat wis je al :D, carbiotjes 1 zijn altijd al me favorieten geweest, die vind ik toch iets aparts hebben.
zal binnenkort wellus langs komen, wie weet heb ik nog ideeen als ik hem int echt zie.... |
ziet er erg grappig uit al zeg ik zelf...
die wielen vind ik wel heel erg stoer geworden zeg... |
ik vind dat je op het goede spoor zit en dat je cabrio er steeds beter uitziet!
|
me too!! me too!!!
begint steeds mooier te worden!! en die wielen!! rrarrrrrrr....!!! lekker ding hoor!! succes ermee!! ps. post es een foto van`t interieur...is volgens mij ook mooi :p |
@mipmip: ja er komen idd kleine stalen bumpers op... of in matzwart, of zijdeglans zwart, of zwart-wit geblokt :P... moet daarvoor nog hoekjes en rubberen lijsten hebben... hoekjes kon ik bij jou kopen he stijn? (die moet ik sowieso, n.a.v. dash ;)) heb je ook nog rubbers? of iemand anders?
@golfzilla: tsja... het komt er steeds niet van he, maar kom maar an... @rene: goh hoe weet jij dat ;)... hehe zal de foto vandaag of morgen 'ns ff plaatsen... @de rest: thnx he!!! opmerkingen zijn welkom :) en binnenkort komen betere fotos, we hebben nu een fatsoenlijke digicam (dit is allemaal nokia 7650) |
hele nette wagen!!!
|
He Melvin,
Daar moet mijn oude dash natuurlijk nog in, met het tiddieklokje !!!!! Coole Cab, leuke kleur ook trouwens !!!!! Suk6 Grtz................. LRR |
mooie cabri hoor!
zeker nu die lager is. stalen bumpers zullen hem zeker niet misstaan.staat mooi denk ik! :D |
Quote:
Ja deze is echt vet :D . Dat interieur ook..... Echt lekker smaakvol. |
ja heb er best nog wat plannen mee zoals jullie gemerkt hebben onderhand...
- stalen bumpers: @stijn: zoek nog onderdelen ;) - lassen: wielkastranden, bumpergaten die overblijven, achterklep etc etc - spuiten: zelf denk ik, of rollen :) maar weet nog niet zeker welke kleur en hoe: iig MAT :) - andere cleane zwartlederen deurpanelen; zelf fixen natuuk... - accu achterin; nog best lastig eigenlijk - motorruimte cleaner; nog lastiger etc etc etc... EDIT: en owhjah; de originele nagemaakt achterlichten zonder achteruitrijlicht erin... maar heb ze vandaag gepast en past voor geen zak eigenlijk, moet ik nog wat op verzinnen... mr. de belg die ze hier pas aanbood heeft me mooi genaaid eerlijk gezegd (heb het er met pb over gehad, ga het nu dus toch vertellen opt forum, je komt me niet tegemoet!) |
edited
|
wow dat interieur ziet er goed uit zeg!!!!!!
ik zou denk ik de deurpanelen gewoon laten zitten ipv die zwarte, zo is het mooi 1 geheel allemaal en nog origineel mooi leder. |
Quote:
moeten die meters kosten? (inclusief sensors?) |
ja sensors heb ik er ook bij... wat brengen die dingen nog op tegenwoordig dan?
zijn trouwens teruggeweest naar VDO voor nieuw glas en een chrome randje, dus zijn zo goed als nieuw... |
edited by moderator
|
Quote:
Die lamp moet je ff tegen aanlopen ;) Vaak zie je op rommelmarkten nog wel eens iets liggen, misschien een garage in de buurt die nog wat ouwe meuk heeft liggen. Of een kringloopwinkel, sloop... enz :) |
oh oke... dus niet meer nieuw te bestellen begrijp ik...
nu twijfel ik trouwens weer tussen bovenstaande bumpers (op die gele) of matzwarte kleine stalen bumpers :S |
klein staal! :biggrin:
|
ja ik heb ze in principe liggen... hebben klein beetje werk aan... ga er denk ik sowieso toch maar eens aan beginnen... maar je ziet tegenwoordig heeeel veeel klein stalen bumpers...
nu is de gewone plastice eigenlijk alweer zeldzaam... |
Quote:
ik heb nog wel plastieke met chroom liggen... mag je zo om komen ruilen tegen die stalen frutsels!!!! |
edited by moderator
|
Hmmm lekker strak kontje :rolleyes: :biggrin:
|
lekker kontje hoor :D:D
|
fraaie bak kerel ;)
ben benieuwd wat je er van maakt! als ie zo wordt als die gele (de style dan) wordy t zeker een monsterwagen! succes!!!! |
netjes mel!! enne....geen gaten in je achterklep hè ;)
echt... super!! en zou `t jammer vinden als je `m ging rolleren ofzo... hij `s stoer zo |
dank jullie!!! tsja blijkbaar hadden ze de emblemen erop geplakt, gelukkig :)
ennuhm, heb ook nog andere kentekenplaten besteld, blauwe, en dan in klein usa formaat :) dus binnenkort weer een nieuwe foto :P |
die usa-plaatjes zijn erg mooi!! goed man!
ps hij glimt goed mel! |
Nice Ass !!!!!!!!!!!!!!
|
platen er al op mel?
|
neej heb de platen wel binnen natuurlijk! kweetniet of ik ze er nu al op doe... deze platen zitten aan de zijkanten erop geschroefd :( dus 2 gaatjes zichtbaar dan...
maargoed, zal snel fotos uppen (maar heb morgen laatste lesdag, gala, etc. dus zal weinig van komen) maar ik heb loon binnen en flinke plannen (ondanks schroefset :() interieur is al helemaal klaar! originele golf 1 radio definitief erin, nieuwe deurpanelen, alleen nog ff stofzuigen :) en tsja, fotos volgen :) |
edited by moderator
|
netjessssssssss
|
@ Melvin: That is one hell of a classy ride! Ziet er goed uit man!
|
pff thanks!!! morgen laatste hand leggen aan het interieur, en dan kan ik me gaan focussen op de buitenkant! wordt wel eens tijd :)
|
All times are GMT +1. The time now is 07:35. |