![]() |
"Overbodig" VW spul
Ligt niet echt in de weg maar vanwege change of plans ...
Polo ( 1 t/m 3 ) veren voor voor minus een cm of 10 Formel K 20 euro Sachs superdempers voor achter op een Polo En ik zal het grote geheim maar verklappen : ze passen ook op een Golf of Jetta 1 . Mit nutenverstellung ( zie je de groefjes ? ) Verstelbereik ongeveer 80 mm 60 euro VDO klokken KM teller 30 euro Toerenteller inbouw tot 4 cyl/10 000 toeren 80 euro ( vaste prijs ) Temp meter 20 euro Sport stuur mahonie Nieuw in doos 32 cm 125 euro Als er geen vaste prijs bijstaat dan is een redelijk bod ook welkom . |
Opgeschoond en aangepast
|
He Gert!!
Ik heb interesse in de spoorverbreders, maar wil er eigenlijk maar 2 hebben van 10mm voor de achterzijde bij de golf 1, wil je ze per 2 verkopen en ook opsturen??? |
Quote:
Nee sorry Is een nieuwe set Voor dit geld stuur ik ze ook op zonder extra kosten |
4*100 toch wel he?????
Kom maar op dan met je gegevens maak ik het geld wel over, andere 2 verkoop ik dan wel weer door. ;) |
@blackdevil: Denb3rt wilde volgens mij nog spoorverbreders hebben! PB hem ff, dan ben je ze mss al kwijt!
|
je hebt een pm!
|
Upje
|
Update over de schokbrekers
|
Alles wat verkocht is verwijderd
|
Schop omhoog
|
geld is onderweg ;)
|
Dank u
|
Uppie
|
Quote:
Kunnen die van mij dan ook in die envelope :D |
Woon je bij hem om de hoek dan ?
Moet je snel zijn want ik verstuur ze morgen Anders geef ik ze aan Stijn mee |
Hij woont idd bij mij om de hoek. Als het geen extra kosten mee brengt graag!
|
Ik zal het wegen .. tot 1 kg is aangetekend wel te doen .. ik zal morgen ff de schuur inlopen met het weegschaaltje
PM je wel ff |
van waar ben je?? evt ivm -100 polo veren..
|
Als je Tilburg kan vinden ..
|
All times are GMT +1. The time now is 20:02. |