![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt niet echt in de weg maar vanwege change of plans ...
Polo ( 1 t/m 3 ) veren voor voor minus een cm of 10 Formel K 20 euro Sachs superdempers voor achter op een Polo En ik zal het grote geheim maar verklappen : ze passen ook op een Golf of Jetta 1 . Mit nutenverstellung ( zie je de groefjes ? ) Verstelbereik ongeveer 80 mm 60 euro VDO klokken KM teller 30 euro Toerenteller inbouw tot 4 cyl/10 000 toeren 80 euro ( vaste prijs ) Temp meter 20 euro Sport stuur mahonie Nieuw in doos 32 cm 125 euro Als er geen vaste prijs bijstaat dan is een redelijk bod ook welkom . Last edited by Gert : 16-02-2006 at 12:30. |
|
||||
|
||||
![]() Opgeschoond en aangepast
|
|
||||
|
||||
![]() He Gert!!
Ik heb interesse in de spoorverbreders, maar wil er eigenlijk maar 2 hebben van 10mm voor de achterzijde bij de golf 1, wil je ze per 2 verkopen en ook opsturen???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee sorry Is een nieuwe set Voor dit geld stuur ik ze ook op zonder extra kosten |
|
||||
|
||||
![]() 4*100 toch wel he?????
Kom maar op dan met je gegevens maak ik het geld wel over, andere 2 verkoop ik dan wel weer door. ![]()
|
|||
|
|||
![]() @blackdevil: Denb3rt wilde volgens mij nog spoorverbreders hebben! PB hem ff, dan ben je ze mss al kwijt!
|
|
||||
|
||||
![]() je hebt een pm!
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Update over de schokbrekers
|
|
||||
|
||||
![]() Alles wat verkocht is verwijderd
|
|
||||
|
||||
![]() Schop omhoog
|
|
||||
|
||||
![]() geld is onderweg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank u
|
|
||||
|
||||
![]() Uppie
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kunnen die van mij dan ook in die envelope ![]()
|
||||
|
||||
![]() Woon je bij hem om de hoek dan ?
Moet je snel zijn want ik verstuur ze morgen Anders geef ik ze aan Stijn mee |
|
||||
|
||||
![]() Hij woont idd bij mij om de hoek. Als het geen extra kosten mee brengt graag!
|
||||
|
||||
![]() Ik zal het wegen .. tot 1 kg is aangetekend wel te doen .. ik zal morgen ff de schuur inlopen met het weegschaaltje
PM je wel ff |
|
|||
|
|||
![]() van waar ben je?? evt ivm -100 polo veren..
|
|
||||
|
||||
![]() Als je Tilburg kan vinden ..
|