Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Wat doet iedereen met dit warme weer? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22976)

vw dennis 18-07-2006 16:30

Wat doet iedereen met dit warme weer?

Nou de titel zegt het al...

Heb zelf alleen me auto gewassen, en voor de rest helemaal niks gedaan :cool:

Wat doen jullie met dit warme weer?

steven16v 18-07-2006 16:34

Werken in de winkel met de airco op -20C :D :D :D

LinnieTDI 18-07-2006 16:42

werken, thuiskomen...en niets meer doen :redface:

Is te warm om ook maar iets te doen :tongue:

Dit was om 17.00 bij ons achter in de tuin...kun je nagaan hoe het vanmiddag was :eek:

classicline 18-07-2006 16:48

zit op mn werk in de airco en daar blijf ik mooi zitten..
beetje achter de computer ebayen en volksforumen :confused: :egg:

bugs 18-07-2006 16:59

gelukkig heb ik deze week vroege dienst, om 06.00 beginnen en om 14.00 klaar. bij thuiskomst heb ik de hond uitgelaten en ben daarna nog niet naar buiten geweest.
zometeen ff lekker afkoelen in het "braamtse gat" en dan maar hopen dat het vanavond een beetje afkoelt zodat ik vanvond wel op tijd in slaap kom :?

retro hans 18-07-2006 17:02

werken beunhazen tot en met donderdag dan gelukkig 3 weken vakantie!!!!

rallye16vt 18-07-2006 17:03

sleutelen en water zuupn :confused:

bobby-digital 18-07-2006 17:14

Quote:
Originally Posted by LinnieTDI

das lekker opgewarmd door de bakstenen die de hele dag in de zon hebben staan bakken;) maar is evengoed warm, net even zo'n stoommaaltijdje bij de buurtsuper gehaald, die begon al te stomen voordat de magnetron in de buurt was:giggle:

maar lekker werm iig, op het werk een comfortabele 22 graadjes, thuis is het 29gr binnen

VwPolo89 18-07-2006 17:22

deze morgen om 9u een container mogen lossen die al een ganse week aan de haven in de zon stond en daarna in het magazijn bestellingen inpakken, denk dat het daar zo een graad of 35 is, daarna thuis douchen eten en in de zetel ploffen

ohja nog is op vf kijken ;)

LinnieTDI 18-07-2006 17:29

Quote:
Originally Posted by bobby-digital
das lekker opgewarmd door de bakstenen die de hele dag in de zon hebben staan bakken;) maar is evengoed warm

Er staat geen zon op, het is in de schaduw.....zonnescherm hangt hier al vanaf de eerste zonnestralen naar beneden :redface:

bobby-digital 18-07-2006 17:33

hmmm my bad;)

Pedaalemmer 18-07-2006 18:14

heel de dag werken...bij de vw dealer in waalwijk...is opzich wel te doen ben alleen bang dat het morgen echt tijd word dat ik een korte broek aantrek.

s`avonds..zwemmen aan de maas..en als ik niet kan pitten begin ik aan half life 2 episode 1

flat4_85 18-07-2006 19:07

Van 8:15 -16:45 werken in een werkplaats die 38 graden warm is,thuiskomen en dan mun zwembad in :D

chris 18-07-2006 19:19

Om 6.00 gaan werken.....1 van de 3 pauzes overgeslagen.....de grote middag pauze ingekort van 45 min naar 15 min.....en toen om 14.15 naar het strand!!! :D...heerlijk bruin worden.....tieten kijken....en dat allemaal op nog geen 10 min. van mn huis...

vw dennis 18-07-2006 19:28

Ben gelukkig deze week nog vrij... :D Echt geen weer om te werken :tongue:

maartenunplukt 18-07-2006 19:38

strand strand strand en nog een strand

heerlijk!

VwPolo89 18-07-2006 19:56

had ik ook maar een zwembad, ik zou er niet uitkomen.

vrijdag verlof ( is hier dan nationale feestdag) dan lekker niets doen en eventueel de auto wassen tegen zondag, als tegen dan de wielkasten een kleurtje hebben gekregen, zal van mijn pa afhangen.

ook nog de auto stofzuigen en de ramen wassen, en dan waarschijnlijk de douche opzoeken :D

ingrob 18-07-2006 20:46

leidingen/elektra en afvoer maken voordat de nieuwe keuken volgende week word gezet. :)
binnen is het al 28 graadjes dus zweten is geen probleem dan......
onder het huis(voor de afvoer)was het wel lekker koel maar wel krab en smerig. :(

de digitale thermometer ging in de volle zon richting de 48graden!!!
was ook niet leuk meer. :eek:

gelukkig kan ik af en toe even bij de kleine in het zwembadje springen :tongue:

Thomas78 18-07-2006 21:08

Op me werk lekker airco, kom je thuis; wham.... 30 graden. :eek:

Maar voor de rest lekker rustig aan doen.

En de vierdaagse lopen kan toch ook niet meer;

Quote:
Vierdaagse afgelast

Uitgegeven: 18 juli 2006 19:41
Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 21:49

NIJMEGEN - De Vierdaagse is afgelast. Dat heeft de organiserende Stichting Internationale Vierdaagse Afstandsmarsen Nijmegen dinsdagavond besloten. Het besluit is een gevolg van het feit dat er twee dodelijke slachtoffers zijn gevallen op de eerste dag. Verder heeft meegespeeld dat de weersomstandigheden extremer zijn dan verwacht.

In ieder geval een van de twee dodelijke slachtoffers is een man die deelnam aan de tocht. Bij de hulpdiensten kwamen in totaal 250 tot driehonderd meldingen binnen dat mensen onwel waren geworden.

De organisatie overlegde dinsdagavond met de gemeente Nijmegen, geneeskundige hulpverlening bij ongevallen, de politie en de brandweer over de voortgang van de wandeltocht. Daar is besloten de tocht af te gelasten.

Het is eenmaal eerder voorgekomen dat er doden zijn gevallen bij de wandeltocht. Dat gebeurde in de editie van 1972, die tot nu bekend stond als de warmste Vierdaagse ooit. Het werd toen overigens iets minder warm dan dit jaar met een hoogste temperatuur van net geen 32 graden. De tocht is toen niet afgelast omdat de omstandigheden minder extreem waren.

Het is wel vaker voorgekomen dat afstanden zijn ingekort. Ook zijn eerder starttijden aanzienlijk vervroegd. Afgelastingen wegens het weer zijn nooit eerder voorgekomen.

Wandelaars en toeschouwers vielen dinsdagmiddag bij bosjes flauw door de hitte. Heel veel wandelaars klaagden over misselijkheid, zij kregen het advies te stoppen. Een verpleegkundige op een motor reed heen en weer om bij problemen te beoordelen hoe erg ze waren en eventueel hulp in te roepen. In Lent konden wandelaars afkoelen onder een sproeinevel van de brandweer.

Oververhitting

Tussen twee en vijf uur behandelde het verzorgingscentrum van het Rode Kruis -naast wandelaars met blaren- 176 mensen, aldus coördinator Suzan Dirkx. De meesten hadden last van flauwtes, uitdroging of oververhitting. In plaats van de normale tien stretchers voor de medische dienst waren het er nu dertig. Volgens Dirkx was het extreem druk.

Vierdaagsefeesten

De Vierdaagsefeesten, meldde de organisatie dinsdag, gaan wel door maar krijgen een terughoudend karakter. De doden worden vanaf woensdag elke dag om 20.00 uur herdacht op de grote podia door 1 minuut stilte.

Bron: www.nu.nl

Arnaud 18-07-2006 21:08

Wat ik doe met dit weer?

Me helemaal de pleuris zweten!! :mad:

All times are GMT +1. The time now is 01:26.