![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou de titel zegt het al...
Heb zelf alleen me auto gewassen, en voor de rest helemaal niks gedaan ![]() Wat doen jullie met dit warme weer?
|
|||
|
|||
![]() Werken in de winkel met de airco op -20C
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() werken, thuiskomen...en niets meer doen
![]() Is te warm om ook maar iets te doen ![]() Dit was om 17.00 bij ons achter in de tuin...kun je nagaan hoe het vanmiddag was ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() zit op mn werk in de airco en daar blijf ik mooi zitten..
beetje achter de computer ebayen en volksforumen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gelukkig heb ik deze week vroege dienst, om 06.00 beginnen en om 14.00 klaar. bij thuiskomst heb ik de hond uitgelaten en ben daarna nog niet naar buiten geweest.
zometeen ff lekker afkoelen in het "braamtse gat" en dan maar hopen dat het vanavond een beetje afkoelt zodat ik vanvond wel op tijd in slaap kom :? |
|
||||
|
||||
![]() werken beunhazen tot en met donderdag dan gelukkig 3 weken vakantie!!!!
|
|||
|
|||
![]() sleutelen en water zuupn
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das lekker opgewarmd door de bakstenen die de hele dag in de zon hebben staan bakken ![]() ![]() maar lekker werm iig, op het werk een comfortabele 22 graadjes, thuis is het 29gr binnen |
|
||||
|
||||
![]() deze morgen om 9u een container mogen lossen die al een ganse week aan de haven in de zon stond en daarna in het magazijn bestellingen inpakken, denk dat het daar zo een graad of 35 is, daarna thuis douchen eten en in de zetel ploffen
ohja nog is op vf kijken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staat geen zon op, het is in de schaduw.....zonnescherm hangt hier al vanaf de eerste zonnestralen naar beneden ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() hmmm my bad
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel de dag werken...bij de vw dealer in waalwijk...is opzich wel te doen ben alleen bang dat het morgen echt tijd word dat ik een korte broek aantrek.
s`avonds..zwemmen aan de maas..en als ik niet kan pitten begin ik aan half life 2 episode 1 |
|
||||
|
||||
![]() Van 8:15 -16:45 werken in een werkplaats die 38 graden warm is,thuiskomen en dan mun zwembad in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Om 6.00 gaan werken.....1 van de 3 pauzes overgeslagen.....de grote middag pauze ingekort van 45 min naar 15 min.....en toen om 14.15 naar het strand!!!
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Ben gelukkig deze week nog vrij...
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() strand strand strand en nog een strand
heerlijk!
|
||||
|
||||
![]() had ik ook maar een zwembad, ik zou er niet uitkomen.
vrijdag verlof ( is hier dan nationale feestdag) dan lekker niets doen en eventueel de auto wassen tegen zondag, als tegen dan de wielkasten een kleurtje hebben gekregen, zal van mijn pa afhangen. ook nog de auto stofzuigen en de ramen wassen, en dan waarschijnlijk de douche opzoeken ![]()
|
||||
|
||||
![]() leidingen/elektra en afvoer maken voordat de nieuwe keuken volgende week word gezet.
![]() binnen is het al 28 graadjes dus zweten is geen probleem dan...... onder het huis(voor de afvoer)was het wel lekker koel maar wel krab en smerig. ![]() de digitale thermometer ging in de volle zon richting de 48graden!!! was ook niet leuk meer. ![]() gelukkig kan ik af en toe even bij de kleine in het zwembadje springen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op me werk lekker airco, kom je thuis; wham.... 30 graden.
![]() Maar voor de rest lekker rustig aan doen. En de vierdaagse lopen kan toch ook niet meer; Quote:
|
||||
|
||||
![]() Wat ik doe met dit weer?
Me helemaal de pleuris zweten!! ![]() |