Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   16V gti Wolfsburg Circuit racer (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28945)

Pedaalemmer 12-02-2007 19:30

16V gti Wolfsburg Circuit racer

wolfsburg

Erik 12-02-2007 20:08

:eek:

Erwin G60 12-02-2007 21:30

Geen geld ;)

corrado-usa 12-02-2007 21:31

Velgejes (staal) even mooi gespoten.

Tjaap 12-02-2007 21:34

wegens omstandigheden... bekijk ook rest advertenties.... vent heeft heel veel geld nodig en heel veel goodies te verkopen... R1, waverunner, VR6, goud, telefoons

Golf_1_gts 12-02-2007 21:40

hoax?

Tjaap 12-02-2007 21:46

lijkt me sterk, dan verkoop je telefoons en spelcomputers enzo... iets wat iedereen wil.. geen circuit auto's

sixpack 12-02-2007 21:48

hmmm

:Gezocht: gezocht r1 frame met kenteken 98 99 00
Hoi ben op zoek naar een frame voor mijn yamaha r1 heb eventueel een goed recht frame in te ruilen alleen zonder kenteken bied me maar alles aan wat je hebt over de prijs worden...

te koop :zeer mooie yamaha r1 1999
Hoi wegens omstandigheden te koop zeer mooie yamaha r1 1999 km stand 30 000 blauw nieuwe banden pilot sport nieuwe remmen loopt goed schakelt goed speciale undertail zit alleen...

beetje vreemd allemaal....

Tjaap 12-02-2007 21:50

hij heet rinus en hij verkoopt waverunners en goud, ik zeg kamper

Marcski 12-02-2007 21:51

circuitmotor ;)

sanderz 12-02-2007 21:51

verkoopt gewoon gestolen waar :redface:

Golf_1_gts 12-02-2007 22:11

waar?

JettaPowerrr 12-02-2007 23:50

Quote:
Originally Posted by sanderz
verkoopt gewoon gestolen waar :redface:

Idd, lijkt er wel heel sterk op...

mk1owner 13-02-2007 19:00

Quote:
Originally Posted by Tjaap
hij heet rinus en hij verkoopt waverunners en goud, ik zeg kamper

Slaat ook nergens op dus als je rinus heet of in mijn geval Jan en je bied een motor zonder kenteken aan en een waverunner en een motorla die in oplages uitgebracht is in goudkleur ben je een kamper? En zowat als je een kamper ben je dan een slecht mens?? :mad: Tuurlijk snap ik het dat het verdacht is als je een r1 aanbied zonder kenteken maar om dan meteen iemand uit te maken voor kamper (die dus alleen zon zaken doen) uitmaken vind ik erg gezocht! Verder no hard feelings maar mis de gezelligheid hier op t forum normaal word iedereen hier geaccepteerd en is t een grote gezelligheid wat in mijn ogen de laatste paar maanden flink achteruit aan het gaan is. Gr jan

Golf_1_gts 13-02-2007 19:03

Nouja iemand die Rinus heet kun ej dan moeilijk ff uitmaken voor een allochtoon he.

Ik vind het de laatste tijd gezellig op het forum en de grapjes zijn goed :D

evilnyntje 13-02-2007 19:06

Quote:
Originally Posted by mk1owner
Slaat ook nergens op dus als je rinus heet of in mijn geval Jan en je bied een motor zonder kenteken aan en een waverunner en een motorla die in oplages uitgebracht is in goudkleur ben je een kamper? En zowat als je een kamper ben je dan een slecht mens?? :mad: Tuurlijk snap ik het dat het verdacht is als je een r1 aanbied zonder kenteken maar om dan meteen iemand uit te maken voor kamper (die dus alleen zon zaken doen) uitmaken vind ik erg gezocht! Verder no hard feelings maar mis de gezelligheid hier op t forum normaal word iedereen hier geaccepteerd en is t een grote gezelligheid wat in mijn ogen de laatste paar maanden flink achteruit aan het gaan is. Gr jan

Hokjes gebruiken is menselijk, iedereen doet het, ook mensen die zeggen het niet te doen. Rinus word hier ook zeker geaccepteerd als hij zich aanmeld. En gezelligheid maak je zelf toch? Ik vind het juist vooruit gegaan de laatste paar maanden. Op fora heb je altijd meningen en getypte tekst kan soms anders over komen. En ook kan niet iedereen vriendjes zijn, maar om nu te zeggen dat het hier niet gezellig is?:wee:

Berserker 13-02-2007 19:10

Deze man zal vast niet eerlijk zijn, een frame zonder nummers zal iig niet kloppen, of hij in een tabbert woont interesseert me niet, maar dat klopt gewoon niet ;)

Rinus66 13-02-2007 19:22

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Rinus word hier ook zeker geaccepteerd als hij zich aanmeld.

Fijn. :D

evilnyntje 13-02-2007 19:25

Quote:
Originally Posted by Rinus66
Fijn. :D

:fingered:

Melvin 13-02-2007 19:43

Quote:
Originally Posted by mk1owner

dus JIJ vind kampers slechte mensen? dat zeg je nu zelf dus, ik weet niet of je dat ook door hebt? hierboven wordt alleen maar gegokt dat het een kamper is en verder niks...

beter nadenken voor je iets zegt...

All times are GMT +1. The time now is 04:03.