![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen geld
![]()
|
|||
|
|||
![]() Velgejes (staal) even mooi gespoten.
|
||||
|
||||
![]() wegens omstandigheden... bekijk ook rest advertenties.... vent heeft heel veel geld nodig en heel veel goodies te verkopen... R1, waverunner, VR6, goud, telefoons
|
||||
|
||||
![]() hoax?
|
|
||||
|
||||
![]() lijkt me sterk, dan verkoop je telefoons en spelcomputers enzo... iets wat iedereen wil.. geen circuit auto's
|
||||
|
||||
![]() hmmm
:Gezocht: gezocht r1 frame met kenteken 98 99 00 Hoi ben op zoek naar een frame voor mijn yamaha r1 heb eventueel een goed recht frame in te ruilen alleen zonder kenteken bied me maar alles aan wat je hebt over de prijs worden... te koop :zeer mooie yamaha r1 1999 Hoi wegens omstandigheden te koop zeer mooie yamaha r1 1999 km stand 30 000 blauw nieuwe banden pilot sport nieuwe remmen loopt goed schakelt goed speciale undertail zit alleen... beetje vreemd allemaal.... |
|
||||
|
||||
![]() hij heet rinus en hij verkoopt waverunners en goud, ik zeg kamper
|
||||
|
||||
![]() circuitmotor
![]() |
|
||||
|
||||
![]() verkoopt gewoon gestolen waar
![]()
|
||||
|
||||
![]() waar?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, lijkt er wel heel sterk op... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Slaat ook nergens op dus als je rinus heet of in mijn geval Jan en je bied een motor zonder kenteken aan en een waverunner en een motorla die in oplages uitgebracht is in goudkleur ben je een kamper? En zowat als je een kamper ben je dan een slecht mens?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nouja iemand die Rinus heet kun ej dan moeilijk ff uitmaken voor een allochtoon he.
Ik vind het de laatste tijd gezellig op het forum en de grapjes zijn goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hokjes gebruiken is menselijk, iedereen doet het, ook mensen die zeggen het niet te doen. Rinus word hier ook zeker geaccepteerd als hij zich aanmeld. En gezelligheid maak je zelf toch? Ik vind het juist vooruit gegaan de laatste paar maanden. Op fora heb je altijd meningen en getypte tekst kan soms anders over komen. En ook kan niet iedereen vriendjes zijn, maar om nu te zeggen dat het hier niet gezellig is? ![]() Last edited by evilnyntje : 13-02-2007 at 19:12. |
|
||||
|
||||
![]() Deze man zal vast niet eerlijk zijn, een frame zonder nummers zal iig niet kloppen, of hij in een tabbert woont interesseert me niet, maar dat klopt gewoon niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Fijn. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dus JIJ vind kampers slechte mensen? dat zeg je nu zelf dus, ik weet niet of je dat ook door hebt? hierboven wordt alleen maar gegokt dat het een kamper is en verder niks... beter nadenken voor je iets zegt... |