![]() |
10j 15inch WELKE BANDENMAAT?? golf 2
ga van de zomer op 10j ozjes rijden.. welke bandenmaat zou hier goed om kunnen,
moet zowel mooi zijn en ook nog veilig? iemand suggestie? ![]() hier gaat t om.. |
Jezus, dat is breed :wow:
Denk dat een 165/45/15 bandje wel past ;) |
Quote:
ja 2 naast elkaar zeker. :D :D |
225/50/15 vrees ik. Succes!:D
|
Zal iets opmoeten van 295/50 R 15, had ik ook vroeger op m' n BUGGY
1 voordeel, val je ook niet om !! |
Zal iets opmoeten van 295/50 R 15, had ik ook vroeger op m' n BUGGY
1 voordeel, val je ook niet om !! Emiel |
Van die Yokohama`s in 285/40 ZR15 ?
|
damn, lekker extreem :O 245/50 ofzo?? Wat is de et-waarde van die oz's eigenlijk :D
|
lekker duur.
|
:eek:
|
Quote:
Wordt de diameter van het wiel wel een eind groter. Voor zover ik kan zien is er geen goede bandenmaat voor deze velg/auto combi. Enige wat ik kan vinden is of te smal of te hoog. |
hahah combinatie velg auto.
er is geen combinatie te vinden in deze xtreeem size. beetje tellerafwijking maar.. :eek: |
Ik maak me niet zo'n zorgen om de tellerafwijking, ben eerder bang dat een hoge 245 band onder een verlaagde Golf 2 erg snel kan gaan aanlopen.
|
ohh, tis geen country
damn ik vraag me echt af of t daar een band voor geeft |
ik heb op mijn 9J weliswaar 16 inch 245 35 16
|
265 50 15 is er ook van dunlop
|
ik zit te denken als 195 45 16 op een 9J past waarom zou dan 205 50 15 niet op een 10 J passen.
zeg nou zelt een extreem brede velg met een ballon band is ook geen porum en in deze maat heb ik ook semi slicks. echt super gaaf. ![]() kan er altijd 1 bestellen om te kijken hoe het staat. |
ik zat zelf eigelijk aan 215/45 te denken
dat moet toch zowel plat en getrokken staan!! |
ik heb nog 2 zeer goede nieuwe Dunlop sp sports liggen,
in de maten 245/35/15 stonden redelijk netjes plat om de 10j velgen van me vrouwtje.... banden zijn er af gegaan omdat de 10j velgen versmald worden... foto van profiel en 2 fotos van de duits waarvan ik ze gekocht heb... heb helaas geen fotos gemaakt toen ze er nog om lagen... ![]() ![]() ze zijn overbodig bij me, je mag ze overnemen als je intresse hebt. me gsm 06/// ben helaas erg weinig op het www de laatste tijd.... :woowoo: SPAM :D :D :D :D :D |
Quote:
een voorbeeldje, 215/40 band met een 10j velg..... ![]() :eek: :eek: |
All times are GMT +1. The time now is 12:51. |