![]() |
Mijn Golf II projectje
Foto's zeggen meer als duizend woorden:P
![]() ![]() ![]() Groetjes |
Mooie basis!
Wat zijn de plannen verder? |
Ik ben van plan om het lakwerk bij te werken, subtiele verlaging, ronal turbo's of iets soortgelijks, s bocht dempertje, retro/gti interieur en motorisch grote beurt met daarbij nieuwe koppeling en drukgroep...
groetjes ps. compleet manhattan interieur te koop |
Mocht iemand een mooi retro bruin interieurtje hebben liggen of een gti pre 87 interieurtje, hoor ik het graag, zie verkoop topic
|
Update!
ff een kleine update..
Aangezien ik de golf nu hoog :D en droog heb staan, zal ik ff wat foto's posten waar ik op het moment mee bezig ben en ben geweest.. ![]() Achterplaat van roest ontdaan en in de primer gezet, tevens de bumper eraf gehaald om er makkelijker bij te komen..komt toch een ander setje op ![]() Ruitenwisser plat gelegd. ![]() Die gruwelijk lelijke NL sticker verwijderd, tevens ook de kit van de kentekenplaathouder..zie vorige foto's ![]() motorruimte links..al wel schoongemaakt :D ![]() motorruimte rechts..nog niet schoon, maar zoals jullie zien moet ik de accuplaat nog ff fixen, lassen. ![]() En het nieuwe vooraanzicht :cool: , kan nu makkelijk bij de accuplaat en kan zo tevens de versnellingsbak er makkelijk onderweg schroeven. Aangezien er straks toch een nieuwe voorbumper en grill lijst op komt. ![]() Zoals jullie zien, hoog op de poten :D Het eerst volgende wat er gaat gebeuren, nieuwe koppelingsset.. |
All times are GMT +1. The time now is 01:04. |