![]() |
|
||||
|
||||
![]() Foto's zeggen meer als duizend woorden:P
![]() ![]() ![]() Groetjes
Lover of life = Lover of Volkswagen Last edited by chris_vw89 : 10-12-2007 at 19:36. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie basis!
Wat zijn de plannen verder?
|
||||
|
||||
![]() Ik ben van plan om het lakwerk bij te werken, subtiele verlaging, ronal turbo's of iets soortgelijks, s bocht dempertje, retro/gti interieur en motorisch grote beurt met daarbij nieuwe koppeling en drukgroep...
groetjes ps. compleet manhattan interieur te koop
|
||||
|
||||
![]() Mocht iemand een mooi retro bruin interieurtje hebben liggen of een gti pre 87 interieurtje, hoor ik het graag, zie verkoop topic
|
||||
|
||||
![]() ff een kleine update..
Aangezien ik de golf nu hoog ![]() ![]() Achterplaat van roest ontdaan en in de primer gezet, tevens de bumper eraf gehaald om er makkelijker bij te komen..komt toch een ander setje op ![]() Ruitenwisser plat gelegd. ![]() Die gruwelijk lelijke NL sticker verwijderd, tevens ook de kit van de kentekenplaathouder..zie vorige foto's ![]() motorruimte links..al wel schoongemaakt ![]() ![]() motorruimte rechts..nog niet schoon, maar zoals jullie zien moet ik de accuplaat nog ff fixen, lassen. ![]() En het nieuwe vooraanzicht ![]() ![]() Zoals jullie zien, hoog op de poten ![]() Het eerst volgende wat er gaat gebeuren, nieuwe koppelingsset..