![]() |
errhmm..
CHX bak Golf 3 1992.
heb deze bak net opgehaald bij de sloperij, op de KM-plug zit een zwarte stekker. (electrisch dus) mijn golf 2 heeft een kabel. is de stekker om te wisselen voor de kabel? MH blok. als de mechanische benzinepomp een beetje lekt tussen de flens is het dan mogelijk dat de brandstofdruk iets afneemt? met gevolg schommelen stationair? ![]() |
Is vaak het O-ringetje wat hard is geworden,en dan lekt hij olie
Als de pomp inwendig[benzine] lek is moet je het merken met optrekken |
het Rubberen O-ringetje is vervangen. ( je bedoelt tussen de kop en pomp)
lekken komt tussen de pomp zelf. (de paddenstoel) dit lekken deed hij bij aankoop al, ik weet niet beter. |
vraag toegevoegd.
|
iemand die mijn vragen kan beantwoorden?
|
Quote:
dat merk ik inderdaad.... gaat vaak heel kut. |
Voor stationair zou het niet zo veel uit maken maar als je veel gas gaat geven en dus veel brandstof vraagt dan kan die te kort schieten.
Een nieuwe pomp kost geloof ik 30 euro ofzo ze zijn niet zo heel duur . |
Quote:
Ja. |
Quote:
hij trekt zonder problemen door naar de 6000 toeren. onderin 1000-2000 doet ie vrij weinig. afentoe opnieuw koppelen :shake: of heel langzaam moet zeggen dat de koppeling heel weinig over heeft, grijpt de laatste 0,5cm aan, en weinig gevoel. maar dan nog, verklaart niet waarom er onderin zo weinig vermogen zit. ik denk dat het de ontsteking is icm met de lekkende brandstofpomp, maar welke kant opdraaien? |
Ik heb pas nog het omgekeerde gedaan met een kilometerkabel.
Was plug en play |
misschien een rare vraag maar past die kabel op een digifiz?
die zoek ik namelijk nog een. en dit is wel ff een mooie gelegenheid voor mij om dat te weten te komen en @tim j volgens mij moet dat wel gaan met die kilometer kabel. |
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.