Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   errhmm.. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52213)

tim_j 27-02-2009 12:42

errhmm..
 
CHX bak Golf 3 1992.
heb deze bak net opgehaald bij de sloperij,
op de KM-plug zit een zwarte stekker. (electrisch dus)
mijn golf 2 heeft een kabel.
is de stekker om te wisselen voor de kabel?


MH blok.
als de mechanische benzinepomp een beetje lekt tussen de flens is het dan mogelijk dat de brandstofdruk iets afneemt? met gevolg schommelen stationair?



golf mkII 16v 27-02-2009 12:52

Is vaak het O-ringetje wat hard is geworden,en dan lekt hij olie
Als de pomp inwendig[benzine] lek is moet je het merken met optrekken

tim_j 27-02-2009 13:51

het Rubberen O-ringetje is vervangen. ( je bedoelt tussen de kop en pomp)
lekken komt tussen de pomp zelf. (de paddenstoel)

dit lekken deed hij bij aankoop al, ik weet niet beter.

tim_j 27-02-2009 13:54

vraag toegevoegd.

tim_j 27-02-2009 22:07

iemand die mijn vragen kan beantwoorden?

tim_j 05-03-2009 12:59

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Als de pomp inwendig[benzine] lek is moet je het merken met optrekken


dat merk ik inderdaad....
gaat vaak heel kut.

patjetta 05-03-2009 15:16

Voor stationair zou het niet zo veel uit maken maar als je veel gas gaat geven en dus veel brandstof vraagt dan kan die te kort schieten.
Een nieuwe pomp kost geloof ik 30 euro ofzo ze zijn niet zo heel duur .

Domi 05-03-2009 15:18

Quote:
Originally Posted by tim_j
CHX bak Golf 3 1992.
heb deze bak net opgehaald bij de sloperij,
op de KM-plug zit een zwarte stekker. (electrisch dus)
mijn golf 2 heeft een kabel.
is de stekker om te wisselen voor de kabel?


Ja.

tim_j 05-03-2009 20:32

Quote:
Originally Posted by patjetta
Voor stationair zou het niet zo veel uit maken maar als je veel gas gaat geven en dus veel brandstof vraagt dan kan die te kort schieten.
Een nieuwe pomp kost geloof ik 30 euro ofzo ze zijn niet zo heel duur .


hij trekt zonder problemen door naar de 6000 toeren.
onderin 1000-2000 doet ie vrij weinig.
afentoe opnieuw koppelen :shake: of heel langzaam

moet zeggen dat de koppeling heel weinig over heeft, grijpt de laatste 0,5cm aan, en weinig gevoel.
maar dan nog, verklaart niet waarom er onderin zo weinig vermogen zit.

ik denk dat het de ontsteking is icm met de lekkende brandstofpomp, maar welke kant opdraaien?

Auke 05-03-2009 20:48

Ik heb pas nog het omgekeerde gedaan met een kilometerkabel.
Was plug en play

egon 05-03-2009 22:05

misschien een rare vraag maar past die kabel op een digifiz?
die zoek ik namelijk nog een.
en dit is wel ff een mooie gelegenheid voor mij om dat te weten te komen

en @tim j volgens mij moet dat wel gaan met die kilometer kabel.


All times are GMT +1. The time now is 06:05.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.