![]() |
Nette Corrado, alleen ben ik persoonlijk niet zo'n groot fan van die einddemper. Maar gelukkig is dat ieder z'n eigen smaak :thumbup:
Veel succes en veilige km's er verder mee :) |
Quote:
Einddemper zat er onder bij aankoop, wil nog een keer orginele demper + bumpert hebben. Maar op dit moment vind ik het nog niet echt storend :D |
Mooie corrado, de Schmidt's staan hem lekker :thumbup:
|
Quote:
Bedankt, jouwe is ook zeker top :thumbup: |
He Kaz de revo's staan hem goed had ook niet anders verwacht eigenlijks:thumbup:
|
Die schmidts staan hem super, zoek zelf al een tijdje naar een mooi passend setje voor onder mijn eigen corrado. Mooie aankoop!
|
Enig idee hoever je auto verlaagd is? Ziet er super uit zo!
|
Quote:
Hoever zou ik eigelijk niet weten :redface: , zit een vaste set onder. Zal binnenkort even kijken voor je, gaat de brug weer op :thumbup: Wat ik je wel kan vertellen zijn dat de velgen rondom 9jx16 et32 zijn, met banden die ik nog had liggen eerst even met 215-45-16, maar staat vrij netjes moet ik zeggen vullen de kasten mooi op zo :D Verder heb ik achter een spacer van 1cm en voor 0.5cm anders liepen de velgen aan :rolleyes: |
|
ziet er netjes uit, heb zelf net een vr6 erbij gekocht, moet ook nog wat dingen aanpakken , zal er ook es een topic over starten
|
Hey Kazzo,
De achterlichten die je er nu in hebt zitten zijn niet amerikaans. Zijn gewoon europese die rood zijn gespoten. Ik denk zeg het maar ff voordat hij het rode eraf begint te poetsen :D |
Mooie corrado !
Velgen staan hem lekker dik ! |
|
Heeft 2,5 week even stilgestaan, om dingen aan te passen en wat andere leuke dingen toe te voegen zoals, raid hp stuur, bov, rieger side skirts, complete supersprint uitlaatsysteem en nog wat kleine dingen :D
Foto`s volgen nog... |
Quote:
mooie corrado, maar dat wist je al ;) wat kost zoiets nou dat vrij rijden ! |
Quote:
Dit was op duitse autodag, geloof dat ik 30 euro heb betaald voor half uur rijden :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |