Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Black Volf Mk3! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52850)

gti-er 16-03-2009 20:33

Black Volf Mk3!

He hallo, zit hier al redelijk lang op forum, en het wordt weer eens tijd om mijn auto maar voor te stellen!! :thumbup:
Na een Golf 2 G60 en een GTI en 2, Golf 3 GTI en een Golf 1 Automatic gehad te hebben. Ben ik op een orig. Golf 3 GTI uit 1997 gestuit. Maar dan ook echt helemaal stront-origineel. Na een paar maanden zo rond te hebben gereen, begon het weer ouderwets te jeuken om er wat aan te gaan doen!! :cool:
Dus hierbij de foto's van begin af aan tot aan NU!! :thumbup:

Na een aantal BBS-sen Schmidt's Porsche's te hebben gehad ben ik maar naar wat anders gegaan (uiteraard alleen dit seizoen!! :D )

Toen met wat veranderingen begonnen, die later op iets anders uitkwam!!

Daarna een schroefset gekocht van V-Maxx, en het vreselijke leer eruit en een GTI Edition interieur erin!! Plus een foto van de voorkant! ;)

Toen maar een paar interieur updates waaronder een Momo Team 30 stuur, een Golf 4 pook + hoes en een originele radio van VW uit '97 (aangezien audio mij toch niet intereseert :D )

Na 2 weken te hebben rondgereden was ik het front alweer zat!! :D Had nog nooit een Vento-front gehad op een Golf 3. Dus ben ik daar maar mee begonnen!! :cool:

Na flink zoeken heeft een goede VWForum collega :D de juiste achterlichten gevonden voor mij!!! :thumbup: Nogmaals thnx Niels!!

Toen heeft mijn zwager mij geholpen met het monteren van de banden en de schroefset!! Thnx Benny!! :thumbup:

Toen de achterlichten gemonteerd, en zoals je ziet staan de achterwielen te ver naar binnen.

Toen hem maar een keer goed gewassen en uiteindelijk de spacers van H&R tussen gezet voor 5mm en achter 8mm je kunt het goed zien :cool:

Inmiddels heb ik zwarte afdekplaatjes aan de voorkant erin gezet en ook nog oranje zijpinkers er in gedaan maar daar heb ik nog geen foto's van!! :D

your comments please? :D

jarnogti 16-03-2009 20:40

ziet er gelikt uit netjes :thumbup:

1982kameiX1 17-03-2009 09:14

netjes!

Rutger 17-03-2009 09:31

Heb niet veel met golf 3 maar deze vind ik zeer geslaagd :thumbup:

Chriskee. 17-03-2009 10:56

Ziet er mooi uit!

Een van de mooiere Golfjes 3 die ik ken :thumbup:

smeerpeer 17-03-2009 12:51

vet!

golf3freak 17-03-2009 12:57

Ziet er netjes uit, gaaf setje hoepels. merk???

gti-er 17-03-2009 18:03

Thnx mensen!! :thumbup:

de wielen zijn van het merk League of zoiets? :redface:
Zijn Et 40 op 8J! :cool:

Robino 17-03-2009 21:16

is dat dan ook een vento motorkap neem ik aan, is dat plug en play voor op een golf 3

gti-er 17-03-2009 21:25

Quote:
Originally Posted by Robino
is dat dan ook een vento motorkap neem ik aan, is dat plug en play voor op een golf 3

yep is ook een Vento motorkap!!
En het is ook p&p, je hoeft in princip dus maar 3 dingen te hebben: 1 gril 2 koplampen 3 motorkap!! :thumbup:

Audilimburg 17-03-2009 21:38

Ik neem aan dat je die strip onder de koplampen er ook bij moet hebben.
Ziet er wel fantastisch uit met dat front. Zou haast zelf een Golf 3 willen hebben. Maar houd het toch maar op de Golf 1.

VeeDubber 17-03-2009 22:03

Flinke verbetering, en een mooi setje velgen :thumbup:

gti-er 17-03-2009 22:13

Audilimburg Thnx kerel, moet je er gewoon een Golf 3 bijnemen!! :D

VeeDubber Top man!! Is een keer wat anders dan BBS, Schmidt of Porsche (ik heb ze allemaal gehad hoor!! :cool: ) Maar volgend seizoen zeker weer 2 of 3 delig!! :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 03:10.