![]() |
|
|||
|
|||
![]() He hallo, zit hier al redelijk lang op forum, en het wordt weer eens tijd om mijn auto maar voor te stellen!!
![]() Na een Golf 2 G60 en een GTI en 2, Golf 3 GTI en een Golf 1 Automatic gehad te hebben. Ben ik op een orig. Golf 3 GTI uit 1997 gestuit. Maar dan ook echt helemaal stront-origineel. Na een paar maanden zo rond te hebben gereen, begon het weer ouderwets te jeuken om er wat aan te gaan doen!! ![]() Dus hierbij de foto's van begin af aan tot aan NU!! ![]() ![]() ![]() Na een aantal BBS-sen Schmidt's Porsche's te hebben gehad ben ik maar naar wat anders gegaan (uiteraard alleen dit seizoen!! ![]() ![]() ![]() Toen met wat veranderingen begonnen, die later op iets anders uitkwam!! ![]() ![]() Daarna een schroefset gekocht van V-Maxx, en het vreselijke leer eruit en een GTI Edition interieur erin!! Plus een foto van de voorkant! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen maar een paar interieur updates waaronder een Momo Team 30 stuur, een Golf 4 pook + hoes en een originele radio van VW uit '97 (aangezien audio mij toch niet intereseert ![]() ![]() Na 2 weken te hebben rondgereden was ik het front alweer zat!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na flink zoeken heeft een goede VWForum collega ![]() ![]() ![]() ![]() Toen heeft mijn zwager mij geholpen met het monteren van de banden en de schroefset!! Thnx Benny!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen de achterlichten gemonteerd, en zoals je ziet staan de achterwielen te ver naar binnen. ![]() ![]() Toen hem maar een keer goed gewassen en uiteindelijk de spacers van H&R tussen gezet voor 5mm en achter 8mm je kunt het goed zien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Inmiddels heb ik zwarte afdekplaatjes aan de voorkant erin gezet en ook nog oranje zijpinkers er in gedaan maar daar heb ik nog geen foto's van!! ![]() your comments please? ![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er gelikt uit netjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes!
|
|
||||
|
||||
![]() Heb niet veel met golf 3 maar deze vind ik zeer geslaagd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er mooi uit!
Een van de mooiere Golfjes 3 die ik ken ![]()
|
||||
|
||||
![]() vet!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er netjes uit, gaaf setje hoepels. merk???
|
|
|||
|
|||
![]() Thnx mensen!!
![]() de wielen zijn van het merk League of zoiets? ![]() Zijn Et 40 op 8J! ![]()
|
|||
|
|||
![]() is dat dan ook een vento motorkap neem ik aan, is dat plug en play voor op een golf 3
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
yep is ook een Vento motorkap!! En het is ook p&p, je hoeft in princip dus maar 3 dingen te hebben: 1 gril 2 koplampen 3 motorkap!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat je die strip onder de koplampen er ook bij moet hebben.
Ziet er wel fantastisch uit met dat front. Zou haast zelf een Golf 3 willen hebben. Maar houd het toch maar op de Golf 1. |
|
||||
|
||||
![]() Flinke verbetering, en een mooi setje velgen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Audilimburg Thnx kerel, moet je er gewoon een Golf 3 bijnemen!!
![]() VeeDubber Top man!! Is een keer wat anders dan BBS, Schmidt of Porsche (ik heb ze allemaal gehad hoor!! ![]() ![]()