Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   GTI motorblok inbouw probleempjes (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53859)

RJTuning 12-04-2009 14:38

GTI motorblok inbouw probleempjes
 
Hallo mannen,
zoals sommige misschien weten ben ik bezig met de met de inbouw van een PF motorblok met Digifant II uit een Golf 2 in m'n Jetta 1.
Nou was ik gisteren aan het stoeien geslagen met de kabelboom.
Ik heb gewoon de motorkabelboom en de zekeringkast van de Golf 2 erin geprikt, maar nou zoek ik het aansluitpunt van de draad voor de brandstofpomp.
Er komt van de brandstofpomp een geel-rood draadje dat dus prik nodig heeft.
Op welk punt op de zekeringkast moet ik dat aansluiten?

En heeft iemand foto's hoe de injectiepomp onder een cabrio zit? Want wij staan nog een beetje voor een raadsel hoe dat ding eronder moet komen.

Bij voorbaat dank :)

Gertjan 12-04-2009 14:39

Ik stond nog onder Rut ingelogd, lekker handig :D

golf mkII 16v 12-04-2009 20:48

Voor de pomp moet je een draad zoeken die over het contact staat
Dan draaid de pomp continu als het contact aan staat
Doe er dan wel een zwevende zekering tussen
Als het een kabelboom van een golf 2 GTI is dan zit hij bij de zwarte stekker
Orgineel zit dat via de ontsteking

golf16v 12-04-2009 21:35

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Voor de pomp moet je een draad zoeken die over het contact staat
Dan draaid de pomp continu als het contact aan staat
Doe er dan wel een zwevende zekering tussen
Als het een kabelboom van een golf 2 GTI is dan zit hij bij de zwarte stekker
Orgineel zit dat via de ontsteking



zo moet je het nooit doen, stel dat je een ongeval krijgt en benzineleiding over, dan blijft de benzine spuiten zolang het contact opstaat


origineel werkt die via relais, eenmaal als de motor aangeslagen is, moet die zijn stroom krijgen via ontsteking. valt de motor stil (bv door een ongeval of zo), dan valt de benzinepomp mee uit

golf mkII 16v 12-04-2009 21:40

Weet ik ook wel
Is maar een oplossing
Heb er ook bij gezet dat het bij de golf 2 boom op de zwarte stekker zit

Ps heb nog het relais liggen

RJTuning 16-04-2009 12:23

niemand een foto van even onder z'n cabrio genomen? hoe het in elkaar steekt. want de opvoerpomp kan ik wel kwijt. zitten zelfs 2 plaatsmoertje voor op gelast. alleen dat lompe filter kan ik niet kwijt?

of zou ik die ook gewoon voorin kunnen plaatsen?

golf mkII 16v 16-04-2009 20:10

Filter zit voor bij de luchtweger
Voor de pomp en drukaccumulator zitten er ind de punten

RJTuning 18-04-2009 00:16

toppie. ook toevallig nog foto's van?

golf mkII 16v 18-04-2009 07:11

Nope geen foto's
Heb hier wel een cabrio GLI staan[maar geen camera meer]
De beugel voor het filter heb ik nog wel liggen

Hannibal65 18-04-2009 11:07

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groeten Han





[img]http://www.volksforum.com/albums/files/7/9/5/7/DSC_0040a.JPG[/img






RJTuning 19-04-2009 00:30

echt helemaal top. hij zit erop en werkt.

bedankt. op naar de volgende problemen.


All times are GMT +1. The time now is 11:35.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.