![]() |
14" en/of 15" lichtmetalen velgen
Ik zoek 14 en/of 15" lichtmetalen velgen met een steek van 4x100mm.
ze moeten 4,5J zijn 5J maximaal. ze mogen ook beschadigd zijn dat is geen probleem. Het liefst 4stuks maar mooier is 5 stuks. wie helpt me hieraan of weet een goed adres zonder dat ik het hele land af moet gaan rijden of bellen. |
4 gaats dan neem ik aan?
|
Tekst aangepast. idd wout Tanks
|
Erwin,kijk eens op www.vertigo69.com
|
Quote:
Had ik al gedaan , gert heeft alleen bredere staan. Stuur hem wel een mailtje of hij niet wat weet te liggen. |
Ik heb nog wel een setje Golf cabrio velgen liggen,6x14,steek 4x100
|
Quote:
Van die snowflakes (stervelgen)? Die zoekt Tjaap nog.. |
Quote:
He hallo, afblijven als ze 4,5J zijn. :frown: Zijn ze 4,5 J Alain. want je mails krijg ik terug.planet uit de lucht zekers |
6J zegt hij toch ;) :p
|
Quote:
Of 6 stuks van 14" |
![]() om verder misverstanden te voorkomen,dit zijn ze ... foto is niet geweldig, maar doorgelinkt vanaf MP. @Erwin;4 stuks in de maat 6x14 ... duidelijk zo ?? :wink: |
Tjaap, sla je slag :p
denk dat je voor 4,5 a 5j toch bij oude wielen moet gaan kijken.... of het staal van de polo 1 en 2. |
Zoals ik Erwin al mailde : de smalste lichtmetalen die ik heb liggen zijn 5,5 x 15
Smaller zijn ze er gewoonweg niet Ja heel misschien de begin jaren 70 velgen .. maar die zijn te kostbaar om mee te crossen . Wordt doorzagen en weer lassen vrees ik .... Dan heb ik nog wel een paar bruikbare crosssetjes liggen ( leuk Scrabble woord ) |
kost dat Alain?
|
Quote:
Hoho dit is mijn Topic Jaap. Ik heb eerste keus ben in overleg. :wink: |
Quote:
Verkocht.alle 4 als de prijs niet per stuk was. |
hehehehe. tis je gegunt hoor. ;) kdacht alleen dat ze niks voor je waren aangezien je 5J max had staan
|
Quote:
Ga eerst even passen en meten, wordt het niks ben jij de eerste, dat weet je hé. ;) |
Moet je nou 4,5 / 5 j velgen hebben of 6j ? Nu snap ik je mailtje niet meer Butsie komt zo ...
|
Quote:
Prijs is voor het setje van 4 velgen in de maat 6x14,steek 4x100 ... (dit om misverstanden te voorkomen :D ) @Tjaap,als het bij Erwin niet past ben jij nummer2,goed ? (btw,toenk met Gert spullen kwam halen hadden we het er nog over,maar het ero'tje viel toen waarschijnlijk niet) |
All times are GMT +1. The time now is 23:15. |